رساله علمی سطح چهار جامعه الزهرا(س) به زبان انگلیسی دفاع شد

اطلاعیه دفاع سطح4 باموضوع دصفی الدین - Copy

رساله علمی یکی از طلاب بین‌الملل سطح چهار جامعه الزهرا علیهاالسلام در رشته اسلام شناسی به زبان انگلیسی دفاع شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، جلسه دفاعیه رساله علمی سطح چهار رشته اسلام شناسی جامعه الزهرا علیهاالسلام با موضوع  «A Reading Textbook for English for Islamic Purposes»برگزار شد.

در این جلسه دفاعیه، خانم شهناز بهیه صفی الدین، طلبه سطح چهار اسلام شناسی جامعه الزهرا علیهاالسلام با حضور هیئت داوران به ارائه این رساله پرداخت.

این جلسه دفاعیه به صورت ویدیوکنفرانس (به صورت مشترک از کشور انگلستان) در سالن جلسات دفاعیه برگزار شد.

این رساله علمی با هدف تدوین متون انگلیسی با رویکرد اسلامی و متناسب برای دوره‌های آموزشی آکادمیک و با راهنمایی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی شمالی و مشاوره خانم محبوبه مرشدیان نگاشته شده است.

پس از ارائه گزارش جامع درباره موضوع و فرایند تدوین این رساله علمی توسط طلبه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد رصافی و حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی دریاباری، اساتید داور این رساله علمی به ارزیابی این دفاعیه پرداختند.

در پایان این جلسه، رساله فوق، حائز نمره 19.75 و با درجه عالی پذیرفته شد. این اثر علمی، به زودی در قالب کتاب منتشر شده و با اهدافی چون نشر معارف اسلامی به زبان انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی با محتوای اسلامی در اختیار جامعه علمی انگلیسی زبان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است در مرکز تخصصی طلاب غیرایرانی جامعه الزهرا علیهاالسلام با عنایت خاصه حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها، تاکنون 14 نفر از طلاب سطح چهار در رشته اسلام‌شناسی و 161 نفر از طلاب سطح سه در رشته‌های تفسیر و علوم قرآن، شیعه‌شناسی و اخلاق و تربیت اسلامی فارغ التحصیل شده‌اند.

این بانوان طلبه پس از اتمام دوره تحصیل، ضمن بازگشت به کشور خود، با ره‌توشه‌ای از معارف اسلام ناب محمدی صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم، منشأ خدمات ماندگاری در زمینه‌های علمی و فرهنگی هستند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱