بازدید معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) از اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی

حجت الاسلام برزو -بازدید از کتابخانه اداره مهارتی

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو ضمن بازدید از اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی بر لزوم آغاز فعالیت انجمن‌های فرهنگی ادبی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو، معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی این مؤسسه علمی حوزوی بازدید کرد.

در این بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین برزو و حجت‌الاسلام والمسلمین خسروی از محیط اداری و فضای آموزشی اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی بازدید کردند و به‌صورت کلی در جریان فعالیت‌ها و نحوه‌ برگزاری دوره‌های مهارتی فرهنگی قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو با اعلام رضایتمندی از نحوه‌ فعالیت‌ها و فضای آموزشی این اداره، بر لزوم آغاز فعالیت انجمن‌های فرهنگی ادبی و حمایت از فراگیران هنرمند و نویسنده‌ اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی تاکید کرد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام در این رابطه گفت: هنر و ادبیات قالب بسیار مهمی برای ارائه مباحث تبلیغی است و باید از ظرفیت این حوزه بیش از این استفاده کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو در ادامه با اشاره به اهمیت ادبیات طنز در بیان موضوع‌های مختلف و جذب حداکثری مخاطب، افزود: بسیاری از مضمون‌های ارزشی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را می‌توان در قالب‌ ادبیات طنز مطرح کرد.

وی با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی در این زمینه، گفت: طلاب نویسنده می‌توانند با فراگیری اصول طنزنویسی و چاپ و انتشار مطالب طنز در قالب کتاب، تأثیر مثبتی بر ترویج فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس بین جوانان داشته باشند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام در پایان بر لزوم گسترش فضای آموزشی این اداره و تأمین امکانات مورد نیاز فراگیران تأکید کرد.

حجت الاسلام برزو -معاون فرهنگی تبلیغی

حجت الاسلام و المسلمین برزو-بازدید از اداره مهارتی فرهنگی  

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱