استاد جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

رسالت مهم بانوان انقلابی، تلاش برای تعمیق معنویت و دینداری در جامعه است

جامعه الزهرا

استاد تاجیک تصریح کرد: رسالت مهم بانوان انقلابی، تلاش برای تعمیق معنویت و دینداری در جامعه است.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم دکتر زهرا تاجیک با اشاره به اهمیت مباحث فرهنگی و اعتقادی در جامعه اسلامی اظهار داشت: یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی، ایجاد تحولات فرهنگی در جامعه است به ویژه با عنایت به این اصل مهم که اساساً اعتقادات و باورها، پایه عمل و رفتار ماست و اهمیت فوق‌العاده این مسئله می‌طلبد که ما هر چه بیشتر و بهتر در زمینه مسائل دینی و فرهنگی با قوت فعالیت کنیم.

استاد جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: این که ایشان به درستی به عنوان سردار دل‌ها شناخته شدند، فراتر از مباحث نظامی ریشه در شخصیت، اخلاق و باور ایشان دارد، چرا که شخصیت انسانی ایشان و دفاع از مظلومان باعث شد که همه دنیا از ایشان به احترام یاد کنند.

تاجیک تصریح کرد: امثال سردار سلیمانی‌ها در زمانه‌ای که سرشار از دروغ، تزویر و ریاکاری است، برای همه ما حجت است؛ به این منظور که از ایشان الگوگیری کنیم و چنان در رفتار، شخصیت و تعمیق باورهای دینی خود کار کنیم که همچون ایشان شویم.

وی بیان داشت: این شهید والامقام کسی بود که فقط برای خدا و کسب رضای الهی کار می‌کرد و با اخلاص و ولایتمداری خود توانست به چنین جایگاه رفیعی دست یابد و این چنین سعادتمند و عاقبت بخیر شود.

استاد جامعه الزهرا علیهاالسلام همچنین با تأکید بر اینکه رسالت مهم بانوان انقلابی و متدین ما، تلاش برای تعمیق معنویت و دینداری در جامعه است، خاطرنشان کرد: بصیرت و آگاهی ما در گرو ایجاد انقلاب درونی و معنویت برآمده از اعتقادات و باورهای دینی است که در این باره به عقیده بنده، نقش زنان متدین و انقلابی حتی از مردان مهم‌تر است چرا که بخش مهمی از تربیت جامعه را زنان ما عهده‌دار هستند.

منبع: خبرگزاری حوزه

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱