مدیرکل امورطلاب و خانواده جامعه الزهرا(س):

ایجاد هویت و نشاط در خانواده از اهداف نمایشگاه اقتصاد مقاومتی است

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی

عرب خزائلی با بیان اینکه برپایی چنین نمایشگاه‌هایی بی‌گمان به تولید، عرضه و استفاده از محصولات داخلی کمک می کند، اظهار داشت: یکی از اهداف این نمایشگاه ایجاد هویت و نشاط در خانواده است.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم ملیحه عرب خزائلی، مدیرکل امور طلاب و خانواده جامعه الزهرا(سلام الله علیها) در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در گفتگو با واحد خبر بیان داشت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی با موضوع تاکید رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی و نشاط آفرینی در خانواده برپا شده است.

وی افزود: جمعی از طلاب که مسلط به برنامه‌های فرهنگی و هنری هستند و محصولاتشان قابلیت عرضه را دارد در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را عرضه می کنند.

عرب خزائلی با بیان اینکه برپایی چنین نمایشگاه‌هایی بی‌گمان به تولید، عرضه و استفاده از محصولات داخلی کمک می کند، اظهار داشت: یکی از اهداف این نمایشگاه ایجاد هویت و نشاط در خانواده است. خانمی که علاوه بر درس و بحث خود و حضور در جامعه فرهنگی و علمی، کار هنری هم انجام می دهد قطعا نشاط بیشتری در خانواده وارد می کند.

وی توجه به اشتغال زنان در داخل خانه را از اهداف دیگر این نمایشگاه برشمرد و گفت: هر چه بیشتر تلاش کنیم تا خانم ها در داخل خانه مشغول به کار باشند موفق تر خواهند بود. چرا که نیازی به حضور بانوان برای اشتغال در خارج از خانه نیست و این مساله کمک می کند تا خانم‌ها هم کنار خانواده باشند و هم اشتغال و درآمدزایی داشته باشند.

مدیرکل امور طلاب و خانواده هدف دیگر را حضور فعالانه و عفیفانه خانم ها در جامعه و فاصله نگرفتن آنها از مجامع فرهنگی دانست و اظهار داشت: این حضور زمینه را برای حضور در نمایشگاه های استانی فراهم می کند.

وی در پایان گفت: از بانوانی که تولید محصول داشته باشند و بتوانند اشتغال نیز ایجاد کنند در قالب تسهیلات مختلف حمایت‌هایی خواهیم داشت.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱