مدیر اداره ارزشیابی تحصیلی جامعه الزهرا (س) اعلام کرد:

راه اندازی جلسات دفاعیه پایان‌نامه‌ها و رساله‌های علمی به صورت مجازی

دفاعیه مجازی1

حجت‌الاسلام والمسلمین رسولی نیا از راه اندازی جلسات دفاعیه پایان‌نامه‌ها و رساله‌های علمی طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رسولی نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به راه اندازی جلسات دفاعیه مجازی در جامعه الزهرا علیهاالسلام، عنوان کرد: در پی توقف جلسات دفاعیه پایان نامه‌ها و رساله‌های علمی از ابتدای اسفند به دلیل شیوع ویروس کرونا، برگزاری جلسات دفاعیه به صورت مجازی در دستور کار قرار گرفت.

مدیر اداره ارزشیابی تحصیلی اظهار داشت: جلسات دفاعیه مجازی طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام به همت این معاونت و با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات راه اندازی شد و نخستین جلسه دفاعیه مجازی 25 اردیبهشت سال جاری برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رسولی نیا افزود: اولین دفاعیه مجازی متعلق به پایان نامه سرکار خانم زینب افشاری، طلبه رشته تفسیر و علوم قرآن با موضوع «تحلیل و بررسی اندیشه‌های تفسیری علامه مجلسی در مورد معاد» بود که با راهنمایی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن صادقی و داوری حجت‌الاسلام والمسلمین علی قانعی اردکانی برگزار شد.

وی یادآور شد: تاکنون ۱۶ جلسه دفاعیه بانوان طلبه جامعه الزهرا علیهاالسلام به صورت مجازی برگزار شده است، البته در سال های گذشته نیز به صورت موردی 6 جلسه دفاعیه به صورت آنلاین برای طلابی که امکان حضور در جامعه الزهرا علیهاالسلام را نداشتندبرگزار شده بود.

مدیر اداره ارزشیابی تحصیلی جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: در صورتی که امکان برگزاری جلسات دفاعیه به صورت آنلاین برای طلاب و اساتید وجود نداشته باشند، جلسه دفاعیه به صورت حضوری، بدون حضور طلاب و با حفظ مسائل بهداشتی برگزار می‌شود.

راهنمای ورود به جلسات دفاعیه آنلاین

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱