جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا علیه‌السلام برگزار می‌شود

جشنواره امام رضا

جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا علیه‌السلام ویژه افراد غیرایرانی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا علیه‌السلام از سوی جامعه المصطفی العالمیه ویژه عموم غیرایرانی ها اعم از طلاب و غیره در تمام گروه های سنی برگزار می شود.

از جمله اهداف برگزاری این همایش، اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی مرتبط با سیره اهل‌بیت علیهم‌السلام و گرامیداشت پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف حضرت است.

این جشنواره در محورهای ارادتمندی و ابراز علاقه به حضرت، دلنوشته، امید و آرزو، جلوه های معنوی زیارت حضرت، خاطره و سفرنامه برگزار می شود.

این جشنواره دارای بخش ویژه با موضوع انتخاب یک حدیث از امام رضا علیه‌السلام با موضوع نماز و همچنین انتخاب یک حدیث از امام رضا علیه‌السلام با موضوع آسیب‌های اجتماعی است.

شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به زبان های مختلف همراه با تجربه فارسی به دبیرخانه جشنواره به نشانی http://cev.miu.ac.ir و یا پست الکترونیک به نشانی farhangiMiu@gmail.com ارسال کنند و یا از طریق آدرس ایتا و سروش با شماره همراه 09394214866 اقدام کنند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به صورت حضوری به نشانی قم، خیابان معلم، روبروی هتل المپیک، ستاد جامعه المصطفی، طبقه دوم، اداره کل فرهنگی، اتاق 156 تحویل دهند.

آخرین مهلت شرکت در این جشنواره تا 15 تیرماه اعلام شده است که پس از داوری به آثار برگزیده جوایزی ارزنده ای اهدا می‌شود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱