برگزاری دوره‌های کوتاه مدت معارف اسلامی به صورت مجازی

دوره های مجازی معارف اسلامی

سرکار خانم الیاسی از ادامه برگزاری دوره‌های آموزشی اداره آموزش‌های کوتاه مدت، از هفته دوم تیرماه 1399 خبرداد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه الیاسی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: از زمان شیوع ویرس کرونا دوره‌های آموزشی اداره آموزش‌های کوتاه مدت جامعه الزهرا علیهاالسلام به صورت مجازی برگزار می‌شود.

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: در راستای وضعیت پیش آمده جهانی و شیوع بیماری کرونا، از زمان اعلام وضعیت قرمز استان قم تا کنون، خللی در برنامه‌های اداره آموزش‌های کوتاه مدت ایجاد نشد و  با پیگیری و تلاش شبانه‌روزی اداره و کارگروه فناوری و اطلاعات جامعه الزهرا علیهاالسلام و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز و تأمین امکانات لازم، دوره‌های این اداره به صورت آنلاین پیگیری شد.

وی ادامه داد: در فروردین ماه سال 1399، فراخوان نخستین دوره‌های مجازی معارف اسلامی ویژه بانوان غیرطلبه از سوی مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام شد و با استقبال گسترده متقاضیان مواجه شد.

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: با توجه به استقبال گسترده متقاضیان و ثبت نام بیش از 200 نفر در دوره‌ها، به جهت محدودیت ظرفیت، 90 نفر از فراگیران به تربیت اولویت ثبت نام در این دوره‌ها پذیرفته شدند.

وی بیان داشت: پس از تکمیل ثبت نام، سه دوره «احکام مختص بانوان»، «آرامش در زندگی از منظر قرآن» و «والدگری مثبت» با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه آغاز شد و در حال حاضر نیمی از هر دوره سپری شده است.

الیاسی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های این مرکز، برگزاری دوره‌های متنوع معارف اسلامی ویژه بانوان غیرطلبه ایرانی و غیرایرانی اندیشمند و علاقه‌مند به علوم و معارف اسلامی است، خاطرنشان کرد: دوره‌های کوتاه مدت معارفی این اداره در تابستان سال 1399 ادامه خواهد یافت و فراخوان ثبت نام در دوره‌های مجازی ظرف روزهای آینده اعلام خواهد شد.

 فراگیران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ 02532112330 تماس بگیرند.

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱