همزمان با آغاز دهه کرامت؛

نمایشگاه «دهه کرامت» ویژه نونهالان مهد کودک شکوفه‌های بهار راه‌اندازی شد

نمایشگاه دهه کرامت

نمایشگاه «دهه کرامت» همزمان با آغاز دهه کرامت در مهدکودک شکوفه‌های بهار وابسته به جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم ازناوی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: همزمان با میلاد حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و آغاز دهه کرامت، نمایشگاهی با عنوان «دهه کرامت» از تاریخ 24 تیرماه تا 3 مردادماه در مهد کودک شکوفه‌های بهار وابسته به جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

مدیر مهد کودک شکوفه‌های بهار اظهار داشت: این نمایشگاه به همّت مربیان و کارمندان مهد کودک با هدف بزرگداشت دهه کرامت راه‌اندازی شده و فعالیت‌های اخیر و دستاوردهای کسب شده در زمینه تولید محتوای دینی در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

ازناوی با اشاره به استقبال بازدیدکنندگان اعم از کودکان، مادران، طلاب و کارمندان از این نمایشگاه، یادآور شد: مهد کودک شکوفه‌های بهار، رسالت اصلی خود را پرورش خلاقیت کودکان و تفهیم مسائل دینی و تربیتی می‌داند.

وی بیان داشت: این نمایشگاه از دو غرفه اصلی به نام‌های غرفه حجاب و غرفه بازی‌های قرآنی تشکیل شده است.

مدیر مهد کودک شکوفه‌های بهار افزود: در غرفه حجاب، کودکان عروسک‌های خود را به حجاب اسلامی تزیین کرده و در میز عفاف و حجاب نمایشگاه به نمایش گذاشته‌اند.

ازناوی اضافه کرد: به مناسبت بزرگداشت میلاد حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و روز دختر به قید قرعه به شرکت‌کنندگان در میز حجاب و عفاف جوایزی اهدا شد.

وی تصریح کرد:در بخش هنری، نقاشی‌ها و کاردستی‌های ساخته شده توسط کودکان مهدکودک در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

مدیر مهد کودک شکوفه‌های بهار همچنین افزود:آثار هنری کودکان و بازی‌های قرآنی ارائه شده در این نمایشگاه بیشترین بازدیدکننده را داشته است.

ازناوی تأکید کرد: تولید بازی‌های قرآنی، کاملا داخلی و هم‌سو با فرهنگ دینی ما است که می تواندن جایگزین مناسبی برای سایر بازی‌های کامپیوتری باشد و تأثیر بسزایی در آرامش معنوی کاربران خواهد داشت.

وی اضافه کرد: تمام مراحل ساخت بازی‌ها، اعم از ایده‌پردازی تا ساخت نهایی زیر نظر کارشناسان فنی و مربیان متخصص مهد کودک صورت گرفته است.

مدیر مهدکودک جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: این نمایشگاه به مناسبت دهه کرامت برگزار شده و با جشن‌های شادی و سرور نیز مقارن است.

وی درپایان گفت: این روزها فرصت مناسبی است که معارف بلند و زیبای اهل بیت علیهم‌السلام را در قالب برگزاری نمایشگاه و جشن به کودکان بیاموزیم، بنابراین بازدیدکنندگان می‌توانند تا 3 مردادماه از برنامه‌های متنوع در این نمایشگاه بهره‌مند شوند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱