راه‌اندازی واحد مشاوره تخصصی کودک و نوجوان با رویکرد اسلامی

واحد مشاوره کودک و نوجوان با رویکرد اسلامی

واحد مشاوره تخصصی کودک و نوجوان با رویکرد اسلامی زیر نظر به مهدکودک شکوفه‌های بهار جامعه الزهرا علیهاالسلام راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی، خانم فاطمه ازناوی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: واحد مشاوره تخصصی کودک و نوجوان با رویکرد اسلامی در جامعه الزهرا علیهاالسلام راه اندازی شد.

وی اظهار داشت: این واحد تحت نظارت مهدکودک شکوفه‌های بهار فعالیت دارد و عموم مردم می‌توانند از خدمات این مرکز بهره مند شوند.

ازناوی به امکانات واحد مشاوره اشاره کرد و گفت: در این واحد مشاوره، خدمات روانشناسی و مشاوره‌ای تخصصی به صورت حضوری، مجازی، تلفنی، مکاتبه ای، آنلاین ارائه می‌شود، همچنین این واحد، تولید کننده محتواهای روانشناختی با رویکرد اسلامی است.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های تخصصی مرتبط با کودک و نوجوان (با تخفیف‌های ویژه) با رویکرد والدین، مربیان و کودکان به دو صورت حضوری و آنلاین و همچنین ارائه خدمات روانسنجی شامل برگزاری انواع تست‌ها و آزمون‌های روانشناختی مرتبط با کودک و نوجوان همانند تشخیص مشکلات رفتاری، خلقی، استعداد تحصیلی، رغبت سنج و هوش از دیگر امکانات این واحد مشاوره است.

مدیر مهدکودک شکوفه‌های بهار جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: این واحد مشاوره مجهز به اتاق بازی درمانی، خدمات گفتار درمانی، کتابخانه تخصصی کودک، استخر توپ و اتاق بازی است و مراجعه کنندگان می‌توانند با عادی شدن وضعیت کشور از این امکانات استفاده کنند.

ازناوی در ادامه به خدمات واحد مشاوره تخصصی کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: این واحد مشاوره آمادگی برگزاری کارگاه‌های تخصصی برای سازمان ها و ارگان ها را دارد.

وی ادامه داد: شناسایی مشکلات و اختلالات مرتبط با کودکان از جمله خدمات این واحد مشاوره است.

مدیر مهدکودک شکوفه‌های بهار جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: متقاضیان جهت دریافت مشاوره  می‌توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 8 تا 12 با هماهنگی قبلی با شماره تلفن  02532112419 به واحد مشاوره مراجعه کنند.

ازناوی اضافه کرد: همچنین کانال واحد مشاوره مهدکودک شکوفه‌های بهار در پیام‌رسان‌های سروش و ایتا به نشانی @moshaver_mahd  و https://eitaa.com/moshaver_mahd فعالیت دارد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱