انتشار مجموعه مقالات برگزیده همایش علمی «قرآن کریم؛ جامعیت و جهانی بودن»

مجموعه مقالات برگزیده همایش قرآن کریم جامعیت و جهانی بودن 1

مجموعه مقالات برگزیده همایش علمی «قرآن کریم؛ جامعیت و جهانی بودن» در قالب کتاب در حوزه علوم قرآن و تفسیر منتشر شده است.

به گزارش روابط عمومی، مجموعه مقالات برگزیده همایش علمی «قرآن کریم؛ جامعیت و جهانی بودن» به کوشش ابراهیم رضایی آدریانی گردآوری و توسط انتشارات بين المللی المصطفی(ص) منتشر شد.

همایش علمی «قرآن کریم؛ جامعیت و جهانی بودن» در سال 1397 از سوی جامعه المصطفی العالمیه (نمایندگی اصفهان) و با حضور نخبگان علمی حوزه و دانشگاه از جمله جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

بیش از هزار و 200 چکیده مقاله و 790 مقاله علمی از سراسر کشور به دبیرخانه همایش ارسال شد،  همچنین 160 مقاله در قالب پوستر و 25 مقاله برتر به صورت شفاهی ارائه شدند.

در این همایش که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) به ثبت رسیده است، پژوهشگران جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها با ارائه ۵۲ چکیده مقاله و ۴۴ مقاله حضور چشمگیر و فعال داشتند.

چهار مقاله طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در رتبه ارائه شفاهی قرار گرفت و خانم ها فاطمه حسینی‌نیا، مریم‌سادات موسوی، فریده مهدیان و معصومه مروی با احراز رتبه برتر در اختتامیه این همایش به ارائه مقاله خود به صورت سخنرانی پرداختند و موفق به کسب لوح تقدیر ویژه و تندیس همایش شدند.

همچنین مقالات ۳۵ نفر از پژوهشگران جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها به مرحله پوستری و مجازی این همایش راه پیدا کرد و این پژوهشگران موفق به دریافت پذیرش گواهی علمی و پژوهشی این همایش شدند.

هم اکنون مجموعه مقالات برگزیده این همایش در قالب کتاب جهت بهره برداری جامعه علمی و نخبگانی به زیور طبع آراسته شده است.

این کتاب شامل 968 صفحه در قطع وزیری و در 500 تیراژ به چاپ رسیده است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱