اعلام نتایج نهایی آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای نیمسال دوم

پذیرش نیمسال دوم

نتایج نهایی آزمون ورودی نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای همه سطوح تحصیلی جامعه الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، نتایج نهایی آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای نیمسال دوم برای همه سطوح تحصیلی از سوی اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

در این اطلاعیه آمده است:

«به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در مصاحبه می‌رساند، نتیجه نهایی پذیرش نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 از لینک ذیل قابل مشاهده است.

داوطلبانی که قبول شده‌اند لازم است با مراجعه به اطلاعیه ثبت نام و مطالعه کامل و دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام نهایی، حداکثر تا تاریخ 15 دی ماه نسبت به ثبت نام نهایی اقدام نمایند.

همچنین داوطلبانی که قبول نشده‌اند حداکثر تا 12 دی ماه فرصت دارند که اعتراض خود را از طریق سامانه ویژه ثبت اعتراض (لینک ذیل) اعلام کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

پاسخ اعتراضات ان شاء الله اواخر دی ماه از طریق پیامک به اطلاع داوطلبان خواهد رسید و برای داوطلبانی که اعتراض آنها پذیرفته شده امکان ثبت نام نهایی فراهم خوهد شد.

توجه: به اعتراضاتی که بعد ازتاریخ 12 دی ماه یا از طرق دیگری ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

در صورت بروز هر گونه ابهام یا نیاز به ارسال درخواست (به جز اعتراض به نتیجه نهایی) می‌توانید از سامانه «ارسال و پیگیری درخواستها» با سنجش و پذیرش مکاتبه کرده و پاسخ را از همان طریق (لینک «پیگیری و مشاهده پاسخ درخواست ارسالی») دریافت نمایید:

در صورت  بروز هر گونه ابهام، سؤال  و درخواست (از جمله درخواست «دریافت کد رهگیری») لطفاً به سامانه «ارسال و پیگیری درخواستها» مراجعه نمایید.

در اغلب موارد پاسخ پیامهای ارسالی کمتر از 48 ساعت ارسال خواهد شد و شما می توانید با مراجعه به لینک «پیگیری و مشاهده پاسخ درخواست ارسالی» آن را مشاهده کنید.

مشاهده نتیجه نهایی پذیرش

ثبت نام نهایی

ثبت اعتراض

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱