سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا(س) اعلام کرد:

دوره کوتاه‌مدت مجازی «آداب دوران بارداری» برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی آداب دوران بارداری

دوره کوتاه‌مدت مجازی «آداب دوران بارداری» با حضور سرکار خانم میخبر، مولف کتاب «ریحانه بهشتی» ویژه عموم بانوان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم الیاسی در گفتگو با واحد خبر، از برگزاری دوره‌ کوتاه‌مدت مجازی «آداب دوران بارداری» ویژه عموم بانوان علاقه‌مند در بهار 1400 خبرداد و افزود: این دوره از سوی مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و با حضور خانم سیما میخبر، مولف کتاب «ریحانه بهشتی» برگزار می‌شود.

الیاسی، آشنایی با دوران بارداری، علایم و نشانه‌، مراجعات و توصیه‌های دوران بارداری، جلوگیری از عوارض ناشی از حاملگی و توصیه‌های عبادی، خوراكی در ایام بارداری را از جمله مباحث این دوره برشمرد.

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: این دوره از 20 اردیبهشت آغاز و هر هفته روزهای سه شنبه ساعت 15 تا 16 به مدت پنج جلسه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

الیاسی افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره به سایت مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی به نشانی http://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha مراجعه کرده و برای ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال گسترده متقاضیان و به جهت محدودیت ظرفیت، اولویت با بانوانی است که زودتر ثبت نام کنند.

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام تاکید کرد: فرآیند ثبت نام متقاضیان زمانی تکمیل می‌شود که هزینه دوره را پرداخت کرده و کد پیگیری دریافت کنند.

الیاسی، مهلت ثبت نام در این دوره را تا 5 اردیبهشت ماه 1400 اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ 02532112330 تماس بگیرند و یا با شناسه کاربری مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی به آدرس borhan_center@ در پیام‌رسان ایتا مکاتبه کنند.

وی همچنین به ششمین فراخوان شرکت در دوره‌های مجازی کوتاه مدت معارف اسلامی در بهار امسال اشاره کرد و یادآور شد: در این فراخوان، ۸ دوره کوتاه مدت معارفی و مهارتی به صورت آنلاین و ۱۵ دوره آفلاین ویژه عموم بانوان برگزار می‌شود که علاقه مندان می‌توانند با ورود به سامانه معرفی شده در هر یک از این دوره‌ها شرکت کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱