حمایت از برنامه‌های مهارت‌آموزی زندگی و شغلی طلاب

جباری

در بازدید مسئولان مرکز خدمات از نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی بانوان طلبه جامعه الزهرا (سلام الله علیها) بر حمایت از برنامه‌های مهارت‌آموزی زندگی و شغلی طلاب تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، مسئولان مرکز خدمات از نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی بانوان طلبه جامعه الزهرا (سلام الله علیها) بازدید کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جباری، مسئول اداره کل تعالی خانواده مرکز خدمات با قدردانی از قدیر و تشکر از طلاب جامعه‌الزهرا (سلام‌الله‌علیها) که کارها و تولیدات خود را در این نمایشگاه در معرض بازدید قراردادند، بیان کرد: مرکز خدمات و معاونت خانواده و امور فرهنگی در تلاش است با حمایت های همه جانبه خود در مسیر مهارت آموزی زندگی و شغلی و هویت بخشی حوزوی خانواده طلاب برادر و خواه‍ر گام‌های مؤثری بردارد.

وی اظهار امیدواری کرد تا با تعامل و همکاری فرهنگی هر دو مرکز، خدمات شایان و شایسته‌ای برای طلاب انجام شود.

همچنین حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید حمید فقیهی، مسئول اداره کل ارتباطات و امور فرهنگی مرکز خدمات در حاشیه بازدید از نمایشگاه با اشاره به اینکه تحول آینده جامعه از دامن پاک زنان ریشه می‌دواند، پرداختن به مسائل معیشتی و تحصیل مال و آبادانی دنیا در کنار وظیفه مادری که زیباترین واژه خلقت است را امری ستودنی دانست.

وی افزود: اگر عبادت را به 10 جزء تقسیم کرده‌اند، 9 قسمت آن کسب مال حلال شمرده شده است، از این رو زنان در این جهاد و عبادت پیش قدم شده‌اند و جز این انتظاری از جامعه‌الزهرا (سلام‌الله‌علیها) نبود .

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱