ششمین دوفصلنامه داخلی «کتاب مسطور» منتشر شد

کتاب مسطور 6

ششمین دوفصلنامه داخلی انجمن علمی پژوهشی تفسیر و علوم قرآن با عنوان «کتاب مسطور» منتشر شد.

 

به گزارش روابط عمومی، ششمین دوفصلنامه داخلی انجمن علمی پژوهشی تفسیر و علوم قرآن با عنوان «کتاب مسطور» به همت معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام الله علیها منتشر شد. 

در این شماره نشریه، هشت مقاله با موضوعات تفسیر و علوم قرآن منتشر شده است.

مقاله «تطبیق رویکرد مؤلّفان تفاسیرالمنار و تسنیم نسبت به آیات سجده ملائک بر آدم علیه‌السلام» تألیف خانم ها فریده مهدیان و ریحانه سادات هاشمی، مقاله «بررسی و نقد برخی از دیدگاه های ونزبرو درباره تاریخگذاری متن قرآن» به نگارش سرکار خانم زهره دانشجو و مقاله«جستاری بر مبانی، عوامل و موانع کرامت در آئینه قرآن و حدیث» نوشته خانم ها سمانه کرکه آبادی و شهره محمودی در این شماره به چاپ رسیدند.

مقالات «واکاوی واژه روح در آیه ۸۵ سوره اسراء از منظر فریقین» به کوشش خانم ها فریده پیشوایی و معصومه غفاری، «روش شناسی تفسیر واژگان غریب قرآن کریم از منظر ابن عباس» تألیف سرکار خانم شمسی شیاسی، «استثنایی برای بدگویی» به نگار خانم مرضیه خراسانی، «آثار خشم بر انسان» تألیف حکیمه براتیان و مریم مرادی سالیانه و همچنین مقاله «آثار شهادت سردار سلیمانی بر جامعه حاضر» نوشته طیبه میرزایی و راضیه زاهدی از دیگر مقالات مندرج در این شماره هستند.

اساتید و پژوهشگران می‌توانند مقالات علمی خود را از طریق ایمیل نشریه به نشانی ned@jz.ac.ir ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های نشریه 32112342-32112400 تماس بگیرند.

علاقه مندان جهت مشاهده نشریات داخلی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها می‌توانند به درگاه https://pjh.jz.ac.ir/post/4963 مراجعه کنند.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱