انتشار کتاب «نسیم هدی» ویژه دانش آموزان پایه هشتم هدی

کتاب-نسیم-هدی-هشتم

کتاب «نسیم هدی» ویژه دانش آموزان پایه هشتم مجتمع آموزشی تربیتی هدی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، مجموعه  9 جلدی کتاب‌های معارفی «نسیم هدی» ویژه دبستان‌های دوره اول و دوم و دبیرستان دوره اول، به همت کارگروه تولید محتوای معارف اسلامی فوق برنامه مجتمع آموزشی تربیتی هدی و با همکاری معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تهیه شده است.

درمجموعه کتاب‌های «نسیم هدی» ویژه نوجوانان پایه هفتم، هشتم و نهم سعی شده است با تعیین شاخصه‌های اصلی به تناسب هر دوره تحصیلی، زمینه‌های بارورشدن و تکامل معرفتی در آن حوزه، در وجود دانش آموزان مهیّا و راه آن هموار شود.  

این محتوا با توجّه به نیاز دانش آموزان دبیرستان دوره اوّل طراحی شده و علاوه براینکه بر محور توصیف و نشان دادن زیبایی‌های هر شاخصه بنا نهاده شده، با رویکردی عقلی و با زبانی بسیار ساده و روان به بررسی موضوعات هر بحث پرداخته است.

در این مجموعه تلاش شده است که قرآن و عترت محور اصی امر قرار گیرند و عمل به فرامین امام (ره) و مقام معظم رهبری حفظه الله و دفاع از نظام و انقلاب نیز از نظر غافل نماند؛ نکته‌های اخلاقی این درسنامه درقالب «مرام آسمانیان» و با نگاهی به سیرهی عملی شهدا در طرح گنجانده شده است و با توجّه به نیاز دانش آموزان به آگاهی از احکام، در پایان هر جلسه احکام مرتبط و مبتلی به دانش آموزان این دوره تحصیلی بیان شده است.

کتاب «نسیم هدی» پایه هشتم با توسل به 14 نور الهی، در پای هشتم با محوریّت نبوت، امامت و ولایت امیرالمومنین علیه‌السلام طی 14 جلسه برای دانش آموزان تنظیم شده است.

نوشتار حاضر به قلم چند نفر از مبلغان توانمند در حوزه تبلیغ دانش‎آموزی و در قالب هیأت اندیشه ورزی تبلیغی خانم‌ها نفیسه حقیقی، الهه فیروزی، معصومه سیفی و فاطمه ترسلی از سوی انتشارات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها منتشر شده است.

یادآور می‌شود در سال‌های گذشته، کتاب‌های نسیم هدی ویژه دانش‌آموزان پایه‌های اول، دوم، سوم و هفتم از این مجموعه، به چاپ رسمی و کتاب‌های نسیم هدی ویژه دانش‎‌آموزان پایه نهم به صورت پیش چاپ در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

تصویر خبر

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱