انتشار ششمین نشریه مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده

نشریه مطالعات تربیتی و روانشناختی - Copy

نشریه علمی تخصصی «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده» به همت معاونت پژوهش جامعه الزهرا (س) به شماره ششم رسید.

به گزارش روابط عمومی، ششمین دوفصلنامه علمی تخصصی «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده» به همت معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها  منتشر شد.

در این شماره از نشریه، ۶ مقاله علمی با موضوعات تخصصی از جمله مقاله «بررسی عوامل درون و برون خانوادگی مؤثر بر گسست نسلی در خانواده ایرانی» تألیف نسیبه السادات هوشیاری و حسینعلی رحمتی، مقاله «نقش رسانه در ایجاد و تقویت کامل‌گرایی در مسائل مربوط به خانواده» به کوشش محمدعلی همدانی و مریم آقایی و مقاله «راهکارهای مقابله با آسیب‌های شناختی انیمیشن‌های والت دیزنی» نوشته بلور الهی منتشر شده است.

مقالات «خطاهای رفتاری در همسرگزینی» تألیف شایسته اکبرزاده، «بررسی روش الگودهی به تفکیک جنسیت در قرآن کریم با رویکرد تربیت اخلاقی» به کوشش مریم محمدی و همچنین «نقش بازی در تربیت عاطفی کودکان» نوشته طیبه احمدی از دیگر مقالات مندرج در این شماره هستند.

نشریه «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده» با هدف ترویج شیوه‌‌های درست پژوهش در باب موضوع تعلیم و تربیت در نهاد مقدس خانواده، پذیرای تولیدات فکری و آثار علمی پژوهشگران فرهیخته حوزوی و دانشگاهی است.

اساتید و پژوهشگران جهت ارسال مقالات علمی می‌توانند به سامانه https://mtr.jz.ac.ir مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۴۲-۰۲۵ تماس بگیرند.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱