همزمان با روز پزشک صورت گرفت؛

تجلیل خانم برقعی از پزشک جامعه‌الزهرا(س)

روز پزشک

خانم برقعی همزمان با روز پزشک از دکتر مسلمان در طول 18 سال خدمت در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی همزمان با روز پزشک با حضور در اداره خدمات، رفاه و سلامت طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از تلاش های خانم دکتر مسلمان و کادر درمان قدردانی کرد.

در این دیدار، سرکار خانم برقعی ضمن قدردانی از زحمات دکتر مسلمان و نیروهای بخش سلامت و درمان، تصریح کرد: فعالیت بانوان طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سراسر کشور و جهان، مدیون زحمات افرادی است که زمینه را برای تربیت سربازان امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف فراهم می‌کنند و در اجر آنان شریک هستند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به پاسخگویی شبانه روزی این بانوی پزشک اشاره کرد و گفت: مجموعه از شما به نیکی یاد می‌کند که خدمات ارزشمندی به بانوان طلبه ارائه کردید و امید است صاحب این خانه، اجر و پاداش این زحمات را بدهد.

در این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سعیدی، معاون منابع انسانی و پشتیبانی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز حضور داشت که طی سخنانی ضمن قدردانی از زحمات دکتر مسلمان در این مجموعه، عنوان کرد: تواضع، مهربانی، سخاوت، رازداری و تسلیم امر خدا بودن از جمله ویژگی‌هایی است که اگر در یک پزشک جمع شود، او را محبوب خدا می‌کند و بحمدلله خانم دکتر مسلمان دارای این ویژگی‌ها است.

وی افزود: دکتر مسلمان از تربیت یافتگان مجموعه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها است که در این مجموعه به سربازان امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف خدمت می‌کند و به معنای واقعی کلمه، «طَبيبٌ دَوّارٌ بِطِبِّه» است.

خانم احسانی رئیس اداره خدمات، رفاه و سلامت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز دکتر مسلمان را نمونه صبر و اخلاق عملی دانست که با آرامش و متانت به صورت شبانه روز در خدمت طلاب بوده است.

خانم دکتر مسلمان که از سال 1383 در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها مشغول به خدمت است، تصریح کرد: امروز جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یکی از قطب های اصیل فرهنگ اسلام ناب محمدی در کشور ایران بلکه در جهان اسلام است و بنده خدمت در این مکان مقدس را که منصوب به حضرت زهرا علیهاالسلام است، برای خود افتخار می دانم و خداوند متعال را از این بابت شاکرم.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱