14 و 15 شهریور؛ برگزاری نخستین رویداد پژوهشی جامعه‌الزهرا(س)

رویداد پژووهشی جامعه الزهرا - Copy

نخستین رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 14 و 15 شهریور در دو قالب میزگرد و کرسی آزاداندیشی و با رویکرد گفتگومحور برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه فراهانی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری نخستین رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: این رویداد روزهای دوشنبه و سه شنبه 14 و 15 شهریور  از ساعت 8 تا 18 در سالن جلسات معاونت پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

مدیر رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه «رسالت زن تراز انقلاب اسلامی در جهاد تبیین» موضوع اصلی این رویداد است، گفت: پس از برگزاری پیش‌رویداد پژوهشی، تعدادی از شرکت‌کنندگان به گروه‌های 5 تا 7 نفر تقسیم بندی شدند تا به ارائه میزگرد بپردازند، همچنین 6 نفر از شرکت‌کنندگان رویداد، برای ارائه کرسی اعلام آمادگی کردند.

فراهانی با بیان اینکه 10 میزگرد و 6 کرسی در این رویداد تشکیل می‌شود، افزود: در هر روز رویداد، پنج میزگرد با حضور اعضای شرکت‌کننده و ناظر علمی و سه کرسی با حضور ارائه‌دهنده، ناظر علمی، ناقد کرسی و دبیر کرسی برگزار می‌شود، همچنین در همه میزگردها و کرسی‌ها یک داور ثابت حضور دارد.

وی بیان داشت: عناوین و موضوعات این میزگردها و کرسی‌های آزاداندیشی بر اساس موضوع اصلی این رویداد که در کارگروه علمی این رویداد مصوب شدند، انتخاب شده است.

مدیر رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: اختتامیه نخستین رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها روز چهارشنبه ساعت 11:30 و با حضور مدیر محترم جامعه الزهرا سلام الله علیها برگزار می‌شود و برگزیدگان میزگرد علمی و کرسی‌های آزاداندیشی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱