اطلاعیه اداره کل سنجش و پذیرش معاونت آموزش و تریبت جامعه‌الزهرا(س)؛

پذیرش رشته‌های «علوم و معارف حدیث» و «مطالعات اسلامی زنان» در سطح ۳

پذیرش جامعه الزهرا سلام الله علیها

جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در مقطع تحصیلی سطح۳، در رشته علوم و معارف حدیث به صورت حضوری و در رشته مطالعات اسلامی زنان به صورت حضوری و مجازی (نیمه‌حضوری)، طلبه می‌پذیرد.

به گزارش روابط عمومی، معاونت آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در اطلاعیه ای از اضافه شدن رشته «علوم و معارف حدیث» به صورت حضوری و رشته «مطالعات اسلامی زنان» به صورت حضوری و مجازی به رشته‌های سال تحصیلی 1403-1402 در سطح سه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:  

 به اطلاع داوطلبان ایرانی دارای مدرک سطح 2 یا کارشناسی پیوسته در یکی از رشته‌های همسوی دانشگاهی می‌رساند جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برای سال تحصیلی 1403-1402 در سطح 3 رشته «علوم و معارف حدیث» به صورت حضوری و رشته «مطالعات اسلامی زنان» به صورت حضوری و مجازی (نیمه حضوری) طلبه می‌پذیرد.

برای اطلاع از شرایط اختصاصی ثبت نام در این رشته‌ها، نحوه ثبت نام، منابع آزمون و جزئیات رشته می‌توانید به دفترچه راهنمای ثبت نام مراجعه نمایید.

تذکر: بخشی از واحدهای رشته مطالعات اسلامی زنان در برنامه مجازی، به صورت حضوری ارائه می‌شود که تعیین دقیق تعداد واحدهایی که لازم است طلاب به شکل حضوری بگذرانند در آینده ابلاغ خواهد شد. برگزاری کلاس‌های مرتبط با این واحدها به شکل فشرده طی دو ترم تابستانه حدوداً یک ماهه برگزار خواهد شد که زمان و شیوه آن بعداً به طلاب پذیرفته شده ابلاغ خواهد شد.

ثبت نام آزمون جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تا 30 دی 1401 ادامه دارد و داوطلبان دارای شرایط می‌توانند با خرید کارت ثبت نام، در بازه زمانی مذکور به سامانه سنجش و پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir/ مراجعه کنند.

آزمون ورودی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها روز جمعه 19 اسفند برگزار می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱