ترافیک کارگاه‌ها در مدرسه علمیه طیبات

کارگاه آموزشی

سه کارگاه آموزشی با موضوعات مختلف، روز پنج‌شنبه 19 مهرماه در مدرسه علمیه طیبات برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، مدرسه علمیه طیبات با هدف توانمندسازی علمی  پژوهشی طلاب سه کارگاه آموزشی را در روز پنج‌شنبه 19 مهر ماه برگزار می‌کند.

«کارگاه شیوه‌های مراجعه به کتابخانه» با حضور سرکار خانم پاسبانی ویژه طلاب ورودی نیمسال اول 98-97 نخستین برنامه است که در آن نحوه جستجوی کتاب و نرم‌افزار نور در مدت دو ساعت آموزش داده می‌شود. این کارگاه ساعت 10 تا 12 روز پنج‌شنبه در کلاس شماره 2205 طبقه همکف آموزشکده شهید بهشتی برگزار می‌شود.

 برنامه بعدی «کارگاه مرجع و منبع شناسی» با حضور استاد بذر افشان است که به مدت 8 ساعت در روزهای 19 و 26 مهرماه برای طلاب دوره گرایشی و طلابی که درس روش تحقیق دارند برگزار می‌شود، کارگاه مرجع‌شناسی برای این گروه از طلاب به خاطر مقاله‌نویسی ضرورت دارد. این کارگاه ساعت 8 تا 12 روز پنج‌شنبه در سالن اجتماعات طبقه همکف آموزشکده شهید بهشتی برگزار می‌شود.

«کارگاه لغت شناسی» با حضور استاد ملکی نهاوندی آخرین برنامه روز پنج شنبه است، باتوجه به برگزاری کارگاه کار با کتاب  لغت از طرف مدرسه علمیه طیّبات برای همه طلاب ورودی این مدرسه طی چند سال اخیر، کارگاه لغت‌شناسی به مدت دو ساعت برای تمامی طلاب ورودی و نیز طلابی که درس ادبیات عرب دارند تشکیل می شود. این کارگاه ساعت 8 تا 10 روز پنج‌شنبه در کلاس 2205 طبقه همکف آموزشکده شهید بهشتی برگزار می‌شود.

گفتنی است، شرکت در تمامی کارگاه‌ها در صورت وجود ظرفیت، برای طلاب مدارس و مراکز آزاد است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱