موضع گیری بهنگام ملت های مسلمان مانع جنایات صهیونیست ها می شود

دیدار با مفتی یمن (2)

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: اگر ملت های مسلمان در زمان مناسب در برابر جنایات رژیم صهیونیستی موضع گیری می کردند امروز شاهد این حجم از جنایات و و ددمنشی توسط صهیونیست ها در فلسطین نبودیم.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم برقعی در دیدار علامه سیدشمس الدین شرف الدین، مفتی یمن و رییس شورای علمای این کشور با محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و حمایت از مقاومت مردم مسلمان غزه، موضع گیری های علامه شرف الدین در قبال وقایع سیاسی و بین المللی را به هنگام و دقیق توصیف کرد و گفت: در طول تاریخ اقدامات زیادی صورت گرفته که چون در زمان مناسب خودش نبوده اثربخشی چندانی نداشته است مانند اقداماتی که پس از قیام عاشورا صورت گرفت.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: اگر ملت های مسلمان در زمان مناسب در برابر جنایات رژیم صهیونیستی موضع گیری می کردند امروز شاهد این حجم از جنایات و و ددمنشی توسط صهیونیست ها در فلسطین نبودیم.

وی با بیان اینکه جامعه الزهرا علیهاالسلام یکی از آثار گرانبهای حضرت امام خمینی (ره) است تاکید کرد: ایشان با درک نقش تاثیرگذار زنان در انقلاب اسلامی و ترویج دین دستور به راه اندازی و تاسیس آن دادند و در ادامه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز عنایات ویژه ای به این موسسه داشته و دارند.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام مهمترین ماموریت این موسسه علمی را تربیت بانوانی اسلام شناس، مبلغ و عامل به آموزه های دینی عنوان کرد و گفت: هم اکنون دانش پژوهانی از بیش از 80 کشور در جامعه الزهرا علیهاالسلام مشغول تحصیل هستند که علاوه بر آموزش علوم مختلف انسانی و اسلامی، مهارت های مختلفی را هم در زمینه های فرهنگی و هنری فرا می گیرند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه زنان نیمی از جامعه و تربیت کننده نیم دیگر جامعه اند و اگر در جامعه ای زنان ساخته شوند، کل آن جامعه اصلاح می شود، این موسسه همه تلاش خود را برای تحقق زن تراز انقلاب اسلامی به کار می بندد تا در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی گامی در حد خود برداشته باشد.

مدیر جامعه الزهرا در پایان برای پذیرش بانوان یمنی علاقه مند به تحصیل علوم دینی اعلام آمادگی کرد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱