پیام تسلیت مدیر جامعه الزهرا در پی ارتحال عالم برجسته پاکستان

 آیت الله محسن علی نجفی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در پیامی ارتحال آیت الله محسن علی نجفی از علمای پاکستان را تسلیت گفت و از وی به عنوان عالمی انقلابی یاد کرد.

 

به گزارش روابط عمومی، متن این پیام تسلیت بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

امیرالمومنین(ع): إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ (محاسن، ج1،ص233)

 ارتحال آیت الله محسن علی نجفی از علمای برجسته پاکستان، مدیر حوزه علمیه جامعة الکوثر اسلام آباد و صاحب تفسیر الکوثر را به علمای پاکستان، شاگردان، ارادتمندان، طلاب پاکستانی جامعه الزهرا علیهاالسلام و بیت آن عالم فرهیخته تسلیت عرض می نمایم.

 سوابق درخشان آن عالم فقید در حمایت از حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی تا جایی که بخشی از ظرفیت های علمی و اجتماعی خود را به تبیین اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی اختصاص داد از وی چهره ای انقلابی بر جای گذاشته است.

 تلاش مجاهدانه ایشان در راه نشر معارف اهل بیت علیهم السلام و پرورش طلاب و شاگردانی اسلام شناس برای استمرار این مسیر قابل ستایش است.

از خداوند منان برای این عالم فقید علو درجات و رحمت و مغفرت و برای بازماندگان طول عمری همراه با عزت و عافیت و صبر و اجر فراوان مسالت می نمایم.

سیده زهره برقعی
مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱