پیام تبریک مشترک جامعه‌الزهرا و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت سالروز ۱۲ فروردین

12 فروردین

جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در پیام تبریک مشترکی به مناسبت سالروز ۱۲ فروردین آورده اند: اینک که بیش از چهار دهه از استقرار نظامی الهی در ایران اسلامی می‌گذرد، ملت بزرگ ایران در گام دوم انقلاب‌اسلامی با پیروی از رهنمودهای امام خامنه‌ای و با ادامه‌دادن راه شهدای والامقام، مسیر عزت و پیشرفت را طی خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی، متن این پیام تبریک بدین شرح است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ، اى کسانى که ایمان آورده‌اید، اگر آیین خدا را یارى کنید، شما را یارى مى‌کند و گامهایتان را استوار مى‌دارد. (سوره محمد آیه ۷)

دوازدهم فروردین روز انتخاب بزرگ و تاریخی ملت ایران با رهبری الهی امام‌خمینی(رضوان‌الله‌علیه) و تأسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی، یکی از درخشان‌ترین ایام‌الله تاریخ انقلاب ایران است.

ملت بزرگ و بصیر ایران در روز تاریخی ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ با حضور آگاهانه، متعهدانه و پرشور در رفراندومی به یاد ماندنی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای اداره کشور برگزیدند و برای نخستین‌بار در تاریخ حیات سیاسی ایران، با اراده و به انتخاب مردم، نظام سیاسی مردم‌سالار، بر اساس دین مبین و قوانین سعادت‌بخش و مقدس اسلام ناب محمدی(صلی‌الله‌علیه‌وآله) بنا نهاده شد.

و اینک که بیش از چهار دهه از استقرار نظامی الهی در ایران اسلامی می‌گذرد، ملت بزرگ ایران در گام دوم انقلاب‌اسلامی با پیروی از رهنمودهای امام خامنه‌ای و با ادامه‌دادن راه شهدای والامقام، مسیر عزت و پیشرفت را طی خواهند کرد.

مدیریت جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) ومرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور ضمن تبریک سالروز یوم‌الله ۱۲ فروردین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع‌مقدس و شهدای مدافع حرم و امنیت، عهد و پیمان مجدد خویش را با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام‌خامنه‌ای اعلام داشته و امید واثق دارد که این امت بصیر و انقلابی با استعانت از خداوند متعال و در سایه سار تدابیر ولی امر مسلمین جهان، همچون گذشته، امیدوار و پرنشاط در مسیر تحقق آرمان‌های خود گام نهد و این مسیر را تا تحقق جامعه مهدوی و ظهور حضرت صاحب‌الزمان(عجّل‌الله‌فرجه‌الشریف) ادامه بدهد؛ انشاالله.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

سیده زهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام

مجتبی فاضل، مدیر جوزه های علمیه خواهران کشور

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱