بازدید میدانی مدیر جامعةالزهرا(س) از پروژه حسینیه حضرت زینب(س)

بازدید از پروژه حسینیه

خانم دکتر برقعی همراه با آقای مهندس حدادی فام و خانم دکتر حیدری از پروژه بزرگ حسینیه حضرت زینب(س) و سالن اجتماعات بانو مجتهده امین بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم دکتر سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به همراه آقای مهندس حسین حدادی معاون منابع انسانی و پشتیبانی و سرکار خانم دکتر فاطمه حیدری مدیرکل روابط عمومی از پروژه بزرگ حسینیه حضرت زینب سلام‌الله‌علیها و سالن اجتماعات بانو مجتهده امین بازدید کردند.

خانم دکتر برقعی ضمن بازدید از روند اجرای پروژه، نکات و انتظارات خود را به مهندسان پروژه گوشزد کرد.

در جریان این بازدید، مهندس حدادی فام درباره ساخت این مجموعه، اظهار داشت: این زمین به مساحت 2 هزار و 200 متر مربع در 4 طبقه شامل زیرزمین برای حسینیه و بالکن اختصاصی حسینیه، سالن اجتماعات و بالکن اختصاصی این سالن ساخته می‌شود.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: جمع کل احداث ساختمان، ۹ هزار و ۳۰۰ متر مربع است و سطح دسترسی به این مجتمع از ساختمان اداری و سه مسیر دیگر میسر می‌شود.

مهندس حدادی فام ادامه داد: زمان احداث این مجموعه حداقل در طول یک سال برای اسکلت بتنی در نظر گرفته شده است و در صورت تأمین بودجه، ظرف 18 تا 24 ماه به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: سازه و اسلکت این مجموعه از سوی خیرین و برخی مصالح ساختمانی از جمله میلگرد و سیمان از سوی دفتر مقام معظم رهبری تأمین می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱