بیانیه جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از خیزش دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا

حمایت دانشجویان آمریکا از فلسطین

جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین، حمایت خود را از خیزش دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه دانشگاه‌های آمریکا اعلام داشت.

به گزارش روابط عمومی، جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در حمایت از حرکات آزادی‌خواهانه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ

علائم زیادی وجود دارد که نظم کنونی جهان دارد تغییر پیدا می‌کند و نظم جدیدی بر جهان حاکم خواهد شد» (رهبر معظم انقلاب در دیدار دانش آموزان در تاریخ 11 آبان 1401).

ایالات متحده آمریکا همچنان از روی استیصال و درماندگی سیاست‌های حمایتی خود را از جنایات رژیم منفور صهیونیستی ادامه می‌دهد. در روزهای اخیر و با وجود بایکوت رسانه ای و  خبری، شاهد کنش صحیح دانشجویان و اساتیدی هستیم که زیر رفتار خشونت‌بار پلیس آمریکا، از مردم فلسطین حمایت می‌کنند.

برخی از این دانشجویان، فرزندان مسئولان ایالات متحده آمریکا هستند و به خصوص که در دانشگاه‌های مطرح این کشور درس می‌خوانند، اما به رغم هزینه‌های سنگین تحصیل و تهدیدات فراوان، بر حمایت و اعتراض خود به نظام سلطه ایستادگی می‌کنند و ما تنها بخشی از این اعتراضات را در  رسانه‌های جهان می‌بینیم.

تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین که می‌خواهند زیر بار ستم سر خم نکنند؛ تصاویری که از هر بیانی شیواتر، رفتارهای متناقض دولت آمریکا را فریاد می‌زند که در مهد آزادی بیان، دانشجویان حامی فلسطین  به بدترین شکل ممکن مورد اذیت قرار می‌گیرند و بعد تهدید و اخراج می‌شوند.

همه طلاب و اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، حمایت خود را از خیزش دانشجویان اعلام می‌دارند و برای جهانی که در حال تجربه نظم جدیدی است، ظهور حضرت حجت عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف را آرزو می‌کنند که امید است در این نظم جدید، به زودی شاهد افول قدرت آمریکا و همه سرمداران ظلم باشیم و با درخشش حکمرانی و تمدن اسلامی، لحظه به لحظه مقدمات ظهور حضرت حجت عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف فراهم شود ان شاءالله.

سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱