حجت الاسلام والمسلمین ربانی:

خدمات حجت الاسلام والمسلمین مدنی به جامعه الزهرا صدقه جاریه است

معارفه سرپرست جدید جامعه الزهرا (10)

رییس هیات امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به جامعیت شخصیت حجت الاسلام والمسلمین مدنی در ابعاد مختلف، خدمات ایشان به این موسسه علمی آموزشی را صدقه جاریه و باقیات الصالحاتی برای وی دانست.

 

رییس هیات امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به جامعیت شخصیت حجت الاسلام والمسلمین مدنی در ابعاد مختلف، خدمات ایشان به این موسسه علمی آموزشی را صدقه جاریه و باقیات الصالحاتی برای وی دانست.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی، رییس هیات امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام در مراسم تجلیل از حجت الاسلام والمسلمین مدنی مدیر پیشین و معارفه حجت الاسلام والمسلمین احمد دیانی به عنوان سرپرست این موسسه علمی آموزشی، با قدردانی از زحمات حاج آقای مدنی گفت: ایشان دارای جامعیت هایی هستند که کمتر در افراد دیده می شود. برای مثال کسانی که نگاه راهبردی دارند و افق دیدشان به آینده و بلند مدت است معمولا نسبت به مسائل جاری و جزییات توجه چندانی ندارند در حالیکه حجت الاسلام والمسلمین مدنی هم نگاه راهبردی آینده نگر و هم به مشکلات و مسائل روزمره توجه دارند.

وی ادامه داد: معمولا کسانی که به امر آموزش بیشتر توجه می کنند نسبت به پژوهش و مسائل فرهنگی کم توجه هستند در حالی که حاج آقای مدنی رویکردشان آموزش پژوهش محور بود و به مسائل فرهنگی و تبلیغی هم نگاه ویژه ای داشتند که برگزاری دوره تربیت مبلغ و آمار اعزام مبلغ در این چند سال شاهدی بر این مساله است.

رییس هیات امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به نگاه داخلی و بین المللی حجت الاسلام والمسلمین مدنی اظهار داشت: توجه ایشان به فارغ التحصیلان بخش بین الملل و برگزاری سه همایش در کشورهای عراق، لبنان و هند حاصل این رویکرد است.

وی افزود: کسانی که در کارهای مدیریتی موفق هستند غالبا به مسائل اخلاقی کم توجه هستند در حالی که حجت الاسلام والمسلمین مدنی کوشیده تا بین این دو جهت جمع کند و نوع رفتار و برخورد حسنه ایشان با طلاب، اساتید و کارکنان گویای این نکته است.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی استعفای مدیر جامعه الزهرا را ناشی از رفتار کریمانه ایشان دانست و گفت: ایشان با توجه به کسالتی که داشتند و برایشان پذیرش مسئولیت در یک دوره 5 ساله مقدور نبود گفتند اگر شورای سیاستگذاری حکم بنده را تایید کند و من استعفا کنم شایسته نیست و اگر پس از تایید شورا، رهبری هم آن حکم را توشیح کنند و من استعفا کنم خلاف ادب است، بنابراین در این زمان استعفا کردند و این نوعی رفتار کریمانه است.

وی بیان داشت: البته استعفای ایشان در ابتدا در هیات امنا پذیرفته نشد و بنده و آقای دیانی به نمایندگی از هیات امنا به منزل ایشان رفتیم تا از استعفا منصرفشان کنیم ولی ایشان نپذیرفتند و همان دلایل را برای برخی اعضای شورای سیاستگذاری و دفتر رهبری هم بیان کردند و اصرار بر استعفا داشتند که این مساله باعث شد در نهایت از حضور ایشان محروم شویم.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی اظهار داشت: بنده از طرف خودم و اعضای هیات امنا از زحمات و تلاش های خالصانه حجت الاسلام والمسلمین مدنی در طول چهار سال گذشته قدردانی می کنم. بی گمان کارهایی که ایشان انجام دادند صدقه جاریه و باقیات الصالحات است و این مسیری که ایشان ریل گذاری کرده اند ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: در نهایت هیات امنا برای اینکه خلاء مدیریتی در جامعه الزهرا علیهاالسلام پیش نیاید مسئولیت سرپرستی این مجموعه را با اصرار  به حجت الاسلام والمسلمین دیانی واگذار کرد و ایشان با تمام مشغله ها و گرفتاری هایی که داشتند این مسئولیت را پذیرفتند. ایشان چون در این موسسه سابقه حضور دیرینه دارند و اهل این خانه به حساب می آیند نسبت به مسائل داخلی آن هم آگاه تر و هم دلسوزتر هستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه هیات امنا و شورای سیاستگذاری همواره در خدمتگزاری به مجموعه جامعه الزهرا آماده بوده و هست، اظهار داشت: برخی شایعاتی که گاهی نسبت به ادغام جامعه الزهرا با مراکز دیگر گفته می شود صحیح نیست و نظر رهبر معظم انقلاب این است که دیگران از جامعه الزهرا درس و الگو بگیرند، بنابراین برند ارزشمند جامعه الزهرا(س) همچنان باقی می ماند و براساس سیاست های خودش اداره خواهد شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱