در جلسه درس اخلاق طلاب جامعه‌الزهرا(س) مطرح شد:

تبیین سیاست‌های پذیرش طلاب ایرانی و غیرایرانی و آشنایی با روند پذیرش طلاب

خانم ارمکان 2

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به تبیین سیاست‌های پذیرش طلاب ایرانی و غیرایرانی و آشنایی با روند پذیرش طلاب پرداخت.

به گزارش روابط عمومی، خانم اشرف السادات ارمکان، مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در جلسه درس اخلاق طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که با موضوع «تبیین سیاست‌های پذیرش طلاب ایرانی و غیرایرانی و آشنایی با روند پذیرش طلاب» در تالار بیداری اسلامی برگزار شد، عنوان کرد: در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها زمینه برای تحصیل بانوانی که دغدغه دین دارند، فراهم شده و بانوان از سراسر دنیا می‌توانند برای تحصیل در این مؤسسه علمی حوزوی اقدام کنند.

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به سابقه و تاریخچه این مؤسسه علمی آموزشی، به شرایط تحصیل بانوان به صورت حضوری، غیرحضوری و مجازی اشاره کرد و گفت: هم اکنون پذیرش و ثبت نام برای سطوح تحصیلی دو، سه، چهار و کارشناسی ارشد بین الملل آغاز شده و تا 5 دی ادامه دارد.

ارمکان افزود: علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام و اطلاع از شرایط تحصیل به سامانه سنجش و پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir/ مراجعه کنند و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما برای ثبت نام اقدام کنند.

وی همچنین به شرایط معافیت از آزمون برای گروه های خاص اشاره کرد که در دفترچه راهنمای سطح دو، سه و بازپذیری ذکر شده است و در ادامه بیان داشت: امسال ۱۵ رشته و گرایش در مقطع تحصیلی سطح سه و 5 رشته تحصیلی برای مقطع تحصیلی سطح چهار ارائه شده است.

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به امکانات علمی و رفاهی مناسب ویژه بانوان در این مجموعه تصریح کرد: امکانات مناسبی برای تحصیل بانوان در این مجموعه فراهم شده است، به گونه ای که دغدغه‌های یک بانو را برطرف می‌کند و بانوان علاوه بر مباحث علمی می‌توانند در رشته ها و دوره های مختلف مهارت کسب کنند.

وی در پایان تأکید کرد: همه تلاش ما در جهت زمینه سازی ظهور امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و حکومت مهدوی است و شما بانوان طلبه یکی از پازل های مهم در این مسیر هستید که می‌توانید در جامعه و تربیت نسل جدید تأثیرگذار باشید.

در ابتدای این جلسه، طلاب سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها به عنوان مجری، قاری و برنامه همخوانی حضور داشتند و به اجرا پرداختند.

مجری برنامه ضمن گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه به سخنان رهبر معظم انقلاب مدظله العالی اشاره کرد که فرمودند: «وحدت حوزه و دانشگاه یعنی وحدت در هدف، هدف این است که همه به سمت ایجاد یک جامعه اسلامی پیشرفته مستقل، جامعه امام، جامعه پیشاهنگ، جامعه الگو، ملت شاهد، ملتی که مردم دنیا با نگاه به او جرأت پیدا کند تا فکر تحول را در ذهن خودشان بگذرانند و در عمل پیاده کنند، حرکت نمایند».

در پایان برنامه، خانم مریدیان مداح اهل بیت علیهم‌السلام به ذکر توسل حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها پرداخت.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱