به مناسبت هفته تربیت اسلامی؛

همایش «هویت دینی کودک و نوجوان؛ بایسته‌ها و راهکارها» برگزار شد

همایش هویت دینی کودک و نوجوان 66

همایش «هویت دینی کودک و نوجوان؛ بایسته‌ها و راهکارها» با حضور 300 نفر از مبلغان طرح امین، دانش آموختگان سطح سه و مشاوران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، همایش «هویت دینی کودک و نوجوان؛ بایسته‌ها و راهکارها» با حضور 300 نفر از مبلغان طرح امین، دانش آموختگان سطح ۳ گرایش‌های تعلیم و تربیت اسلامی، تربیت دینی کودک و نوجوان، مشاوره خانواده و مشاوران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سالن بیداری اسلامی برگزار شد.

در این همایش که به مناسبت هفته تربیت اسلامی از سوی اداره کل تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اجرا شد، دکتر سید احمد رهنمایی، دکترای فلسفه تعلیم و تربیت و استاد حوزه و دانشگاه به تبیین موضوع «نقش مربی در هویت دینی کودک و نوجوان» پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی صدوقی دکترای فقه و اصول و تربیت اخلاق و استاد حوزه و دانشگاه از دیگر سخنرانان این همایش بود که موضوع «کنشگری یک مربی در فضای مدرسه» و راه‌های هویت بخشی دینی به کودک و نوجوان در مدرسه را مورد تبیین قرار داد.

همچنین سرکار خانم افتخار یوسفی معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این همایش به موضوع برنامه ریزی در جهت فعالیت‌های تربیتی و اهمیت تربیت در نسل جدید پرداخت.

در این همایش، بسته‌های فرهنگی از جمله کتاب «کتابخانه تربیتی مربی» به شرکت کنندگان اهدا شد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱