رقابت بیش از 600 طلبه جامعه‌الزهرا(س) در هفتمین دوره مسابقه علمی کوثر

آزمون ورودی 140222

هفتمین دوره مسابقه علمی کوثر با تقاضای بیش از 600 طلبه در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و ۱۱ استان کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، هفتمین دوره مسابقه علمی کوثر با تقاضای بیش از 600 طلبه جاری ایرانی و غیرایرانی در سطوح تحصیلی ۲ و ۳ حضوری، غیرحضوری و مجازی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و 11 حوزه امتحانی دیگر در سراسر کشور با همکاری کانون های فرهنگی تبلیغی استان ها برگزار شد.

در این مسابقه، طلاب ساکن قم در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و دیگر بانوان طلبه در حوزه‌های امتحانی استان‌های دیگر شامل اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان، فارس، کرمان، مازندران و یزد حضور یافته و به رقابت پرداختند.

برگزاری مسابقه علمی کوثر در 12 حوزه امتحانی

سرکار خانم افتخار یوسفی در حاشیه برگزاری این مسابقه، عنوان کرد: هفتمین مسابقه علمی کوثر به صورت همزمان و به صورت حضوری در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و 11 مرکز استانی برگزار شد و همه طلاب جاری ایرانی و بین الملل حضوری، غیرحضوری و مجازی در سطوح دو و سه می‌توانستند در این مسابقه شرکت کنند.

معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: بیش از 300 داوطلب در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و بیش از 300 داوطلب در حوزه‌های امتحانی دیگر به صورت همزان در این مسابقه ثبت نام کردند.

یوسفی ادامه داد: این مسابقه در مقطع تحصیلی سطح دو در پنج رشته «صرف»، «نحو»، «احکام»، «فقه و اصول» و «عقاید و منطق» و در مقطع تحصیلی سطح سه در دو رشته «ادبیات عرب» و «فقه و اصول» برگزار شد.

خانم افتخار یوسفی

مسابقه علمی کوثر یک المپیاد علمی بین طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها است

معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: هدف از  برگزاری این مسابقه، ایجاد یک نشاط علمی در طلبه‌ها و افزایش شور و شوق برای مباحث علمی و انگیزه‌سازی بیشتر در آنها و هدف بسیار مهم این مسابقه، شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای برتر است.

یوسفی با بیان اینکه مسابقه علمی کوثر یک المپیاد علمی بین طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها است، تأکید کرد: پس از شناسایی استعدادها، مورد حمایت قرار می‌گیرند و پذیرفته شدگان به عنوان استعداد برتر در اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر تشکیل پرونده می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: برگزیدگان این مسابقه علاوه بر دریافت جوایز نفیس مادی، از امتیاز مثبت در پذیرش مقاطع تحصیلی بالاتر برخوردار خواهند بود.

معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان بیان داشت: این مسابقه برای هفتمین سال ویژه بانوان طلبه برگزار می‌شود که امید است سال‌های آینده نیز شاهد حضور حداکثری طلاب در این مسابقه باشیم.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱