اداره امور خانواده طلاب با همکاری مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌کند:

کارگاه آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج با عنوان «انتخاب آگاهانه ازدواج پایدار»

کارگاه پیش از ازدواج1

کارگاه آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج با عنوان «انتخاب آگاهانه ازدواج پایدار» ویژه صد نفر از بانوان طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده ربابه داودالموسوی مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از برگزاری دوره کارگاه آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج با عنوان «انتخاب آگاهانه ازدواج پایدار» در اردیبهشت 1402 خبر داد.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها گفت: اولین دوره کارگاهی آموزشی مهارتی پیش از ازدواج با تبیین سرفصل‌هایی از جمله مفهوم‌شناسی ازدواج، هدف از ازدواج، مشاوره ازدواج، اصول و بایسته‌های ازدواج موفق، مهارت‌های ازدواج موفق ویژه طلاب مجرد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

داودالموسوی افزود: با توجه به رسالتی که اداره امور خانواده طلاب در راستای تحقق تحکیم و پایداری خانواده به عهده دارد، با همکاری مرکز مشاوره جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، این دوره را برگزار می‌کند.

وی، ملاک و معیارهای انتخاب درست و شیوه تشخیص معیارهای صحیح، تبیین باورهای منطقی در ازدواج، مراحل ازدواج، موضع‌گیری‌های فرد در انتخاب همسر را برخی دیگر از سرفصل‌های این دوره برشمرد و عنوان داشت: برای دستیابی به یک زندگی خوب و خانواده متعالی لازم است افراد مجرد مهارت‌های مختلف را در این زمینه کسب کنند.

 مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در خصوص نحوه برگزاری دوره، بیان کرد: این دوره با تدریس اساتید باتجربه که همه دانش‌آموخته جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و کارشناسان مرکز مشاوره هستند، با تشکیل 5 کلاس از تاریخ دوشنبه 11 اردیبهشت آغاز می‌شود.

داودالموسوی ادامه داد: پس از دعوت 100 نفر از طلاب و اعلام آمادگی آنان جهت شرکت در طرح، متقاضیان تست کتل را تکمیل کرده و وارد طرح می‌شوند.

وی بیان داشت: این طرح به مدت سه روز و در چهار جلسه به صورت حضوری در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اجرا می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱