نشست تبیینی «شاخصه‌های استاد تمدن ساز از نگاه امامین انقلاب» + گزارش تصویری

نشست تبیینی شاخصه های استاد تمدن ساز از نگاه امامین انقلاب (4)

نشست تبیینی «شاخصه‌های استاد تمدن ساز از نگاه امامین انقلاب» با حضور جمعی از اساتید بسیجی حوزه های علمیه خواهران قم در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، نشست تبیینی «شاخصه‌های استاد تمدن ساز از نگاه امامین انقلاب» از سوی بسیج اساتید و نخبگان جامعه الزهرا علیهاالسلام و حوزه‌های علمیه و با حضور جمعی از اساتید بسیجی در سالن جلسات دفتر مدیریت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این نشست، سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان، سالروز بسیج اساتید و شهادت شهید دکتر چمران را گرامی داشت و در ادامه به بیان ویژگی‌های این شهید والامقام و وظیفه اساتید بسیجی در عرصه‌های مختلف پرداخت.

در ادامه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود محمدی شاهرودی رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با اشاره به مراحل مسیر انقلاب اسلامی، به اجرای طرح‌های جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت رسانی در این سازمان اشاره کرد و محورهای اساسی جهاد تبیین را مورد بحث و بررسی قرار داد.

در ادامه این نشست، کتاب «بانوان طلبه شهید» تألیف جناب آقای ساعد نیکبخت که با همکاری جمعی از طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به چاپ رسیده است، رونمایی شد.

در این مراسم، جناب آقای نیکبخت مشاور مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در امور شهدا و ایثارگران به معرفی این کتاب پرداخت و اظهار داشت: در این کتاب، 14 بانوی طلبه شهیده معرفی و زندگی نامه آن‌ها به صورت خلاصه بیان شده است.

وی با بیان اینکه 4 هزار و 770 بانوی شهید در دوران دفاع مقدس داریم، اظهار امیدواری کرد که زندگی نامه این شهدای والامقام به فیلم نامه تبدیل شود و در عرصه‌های مختلف در دستور کار اساتید بسیجی قرار بگیرد.

در ادامه این نشست، آیت الله سید محمد حسینی قزوینی مدیر مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولیّعصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف از رهبر معظم انقلاب مدظله العالی به عنوان بزرگ‌مرزبان جهان تشیع یاد کرد و با بیان لزوم تجهیز حوزه‌های علمیه در عرصه‌های نرم افزاری و سخت افزاری، بیان داشت: امروز دشمنان ما از امکانات بسیاری برای مقابله با اسلام و انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند و ما هم باید مجهز باشیم.

در پایان این مراسم، سرکار خانم حیدری مجد، مسئول بسیج اساتید و نخبگان جامعه الزهرا علیهاالسلام و حوزه‌های علمیه خواهران قم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد پرداخت.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱