آغاز اردوی کوتاه مدت «راه روشن2»

راه روشن 3

اردوی کوتاه مدت «راه روشن2» با حضور 150 داوطلب ورودی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سال تحصیلی 1403-1402 آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی، مراسم افتتاحیه اردوی کوتاه مدت «راه روشن 2» با حضور داوطلبان پذیرش طلاب خوابگاهی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سال تحصیلی 1403-1402 در سالن اجتماعات ساختمان شهید بهشتی (ره) برگزار شد.

اردوی کوتاه مدت «راه روشن2» به عنوان اردوی گزینشی طلاب خوابگاهی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از سوی مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی در حال برگزاری است و بیش از 150 داوطلب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این اردو حضور دارند.

در این مراسم، سرکار خانم ارمکان مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، سرکار خانم حسینی مدیر سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها و خانم مروه طلبه بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به سخنرانی و انگیزه بخشی به شرکت کنندگان پرداختند.

اجرای سرود توسط بانوان طلبه هندی و پاکستانی به زبان اردو، تواشیح بانوان طلبه از کشور مالزی و اندونزی، پخش کلیپ‌هایی از سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

این دوره به مدت چهار روز در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود و برنامه‌های متعددی از جمله برنامه‌های آموزشی با موضوعات آموزش حل مسئله، شناخت مسئله، بوم ایده پردازی، بارش فکری و غیره، برنامه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی، تبلیغی و غیره در نظر گرفته شده است.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱