تیم سازی و تشکیل گروه در اردوی «راه روشن2»

راه روشن 8

در نخستین روز اردوی گزینشی طلاب خوابگاهی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، 10 گروه 15 نفره با حضور استاد راهبر، استاد رهیار و طلبه همیار در هر گروه تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی، اردوی گزینشی طلاب خوابگاهی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با عنوان «راه روشن 2» در نوبت عصر نخستین روز این اردو که در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد، با تیم سازی و گروه بندی شرکت کنندگان همراه بود.
در این برنامه که 150 داوطلب ورودی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها حضور داشتند، 10 تیم 15 نفره تشکیل شد که در هر گروه یک استاد راهبر، یک استاد رهیار و یک طلبه همیار به راهنمایی شرکت کنندگان پرداختند.
در این برنامه، اعضای هر گروه به معرفی خود پرداختند و با دیگر اعضای گروه آشنا شدند، در ادامه اساتید رهیار و راهبر با توزیع برگه‌های درخت زندگی، کارت‌های احساس و غیره، شرکت کنندگان را در مسیر شناخت خود یاری کردند.
اساتید راهبر و رهیار همچنین به تبیین اهداف حوزه و مسیر طلبگی پرداختند و داوطلبان با نقشه راه طلبگی آشنا شدند.
برگزاری دعای توسل در مزار شهدای گمنام، برگزاری نماز جماعت، برگزاری مسابقه ورزشی و مباحثه گروهی از دیگر برنامه‌های نخستین روز اردوی «راه روشن2» بود.
داوطلبان خوابگاهی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در روزهای بعدی این اردو با روش حل مسئله، سنجش راه حل، تکمیل بوم ایده پردازی و غیره آشنا می‌شوند و در روز اختتامیه با ارائه بوم‌های خود خواهند پرداخت که به برترین گروه جوایزی اهدا می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱