با حضور مدیر جامعه الزهرا (س) و جمعی از خانواده شاهد و ایثارگر؛

دفتر کانون شاهد و ایثارگر جامعه الزهرا(س) افتتاح شد

افتتاح دفتر کانون شاهد و ایثارگر22

دفتر کانون شاهد و ایثارگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور سرکار خانم برقعی، سرکار خانم شریفی و جمعی از خانواده های شاهد و ایثارگر افتتاح شد.

 

به گزارش روابط عمومی، مراسم افتتاحیه دفتر کانون شاهد و ایثارگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، سرکار خانم معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی و جمعی از خانواده های شاهد و ایثارگر این مؤسسه علمی حوزوی در طبقه همکف ساختمان شهید مطهری(ره) برگزار شد.

در این مراسم، سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: امروز دشمن با تمام قوا وارد میدان شده است و نه با جنگ نظامی، بلکه با جنگ شناختی، ذهن ها و افکار جوانان ما را به کار گرفته است، به افکار، عقاید و تصورات ذهنی ما حمله می‌کند، به فرموده رهبر فرزانه انقلاب مدظله العالی، ما هم باید به افکار دشمن هجمه کنیم.

وی با اشاره به راه اندازی دفتر کانوان شاهد و ایثارگر، اظهار داشت: ما در عالم ذر عهد بستیم تحت تربیت خداوند متعال باشیم و خداوند رحمان را عبودیت کنیم، بیایید بر عهدی که با خدا بستیم پایبند باشیم و این عهد را به هم یادآور شویم و با تلاش های خالصانه خود در عرصه جهاد تبیین فعالیت کنیم.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تأکید کرد: اگر تلاش های ما خالصانه باشد، قطعا پیروزی نصیب ما خواهد بود، فقط شرط آن تلاش و اخلاص است.

سرکار خانم شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی در ادامه این مراسم، اظهار داشت: شما خانواده های شاهد و ایثارگر باید علمدار جهاد تبیین باشید، دفتر کانون به عنوان پاتوقی برای خانواده شاهد و ایثارگر است که می توانید برنامه ریزی و حرکت کنید و در کف میدان باشید.

همچنین سرکار خانم مریم اسماعیلی در این مراسم، با بیان اینکه تا کنون 700 نفر عضو کانون شاهد و ایثارگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها شدند، گفت: مأموریت اصلی این کانون، توانمندسازی خانواده شاهد و ایثارگر در عرصه جهاد تبیین است.

در این مراسم، سرکار خانم زهرا احسانی رئیس اداره رفاه و سلامت طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و با اشاره به ۲۷ تیر سالروز پذیرش قطعنامه ۵۹۸، یاد حضرت امام خمینی(ره) و شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت و به بیان بخشی از پیام حضرت امام (ره) در صحیفه پرداخت.

در پایان مراسم، مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها همراه با کتاب کلام الله مجید، دفتر کانون شاهد و ایثارگر را افتتاح کرد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱