مراسم تکریم و معارفه معاون پژوهش و رییس دانشکده هدی

مراسم تکریم و معارفه معاون پژوهش و رییس دانشکده هدی (1)

با معارفه دکتر گرامی به سمت رییس دانشکده هدی و سرکار خانم شاکری به سمت معاون پژوهش از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین دکتر انصاری و سرکار خانم حقانی قدردانی شد.

 

به گزارش روابط عمومی، مراسم معارفه دکتر عبدالحسین گرامی به سمت رییس دانشکده بین المللی الهیات و معارف اسلامی هدی و سرکار خانم صدیقه شاکری به سمت معاون پژوهش در حاشیه جلسه شورای مدیران برگزار شد.

در این مراسم سرکار خانم برقعی با قدردانی از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین انصاری در زمان تصدی ریاست دانشکده هدی و سرکار خانم حقانی در زمان تصدی معاونت پژوهش، مسئولیت و خدمت به خلق را یک توفیق الهی در نگاه دینی دانست و اظهار داشت: امیدواریم این مسئولیت ها و تلاش هایی که برای پیشبرد اهداف مجموعه در نظام جمهوری اسلامی صورت می پذیرد باقیات الصالحات و ذخیره ای معنوی برای آخرتمان باشد.

وی همچنین از دکتر گرامی و سرکار خانم شاکری به خاطر پذیرش مسئولیت قدردانی کرد.

در ادامه سرکار خانم حقانی با ارائه گزارشی از فعالیت شش ساله خود در معاونت پژوهش، وضعیت سنجی جایگاه پژوهش در جامعه الزهرا علیهاالسلام، تحلیل محیطی مجموعه پژوهش، اصلاح ساختار و تقویت اساتید و کارکنان حوزه پژوهش، معرفی ظرفیت های علمی پژوهشی جامعه الزهرا به مراکز علمی پژوهشی، و تدوین سند راهبردی پژوهش را بخشی از فعالیت های کلی و راهبردی این معاونت عنوان کرد و گفت: ایجاد مرجعیت علمی بانوان با اجرای طرح ملی همایش کتاب سال بانوان، اخذ مجوز برگزاری کرسی های علمی پژوهشی، اجرای طرح تربیت محقق، مترجم و تدوینگر متون دینی و کادرسازی در حوزه پژوهش از جمله کارهایی بود که به صورت عملیاتی طرح ریزی و اجرا شد و نتایج خوبی هم در برداشت.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر انصاری نیز با بیان اینکه رویکرد اولیه ما در دانشکده ساماندهی، ایجاد نظم مالی و اداری و خروج از رکود بود، اظهار داشت: با تلاش مجموعه همکاران بنده در دانشکده در طول 5 سال خدمت در این مجموعه، همه اهداف ترسیم یافته تا حدود زیادی محقق شد به گونه ای که با رشد چند برابری پذیرش دانشجو در این دانشکده مواجه شدیم و اگر از نظر فضای درسی و کلاسی امکانات بیشتری داشتیم می توانستیم این فرایند را بیش از این گسترش دهیم.

در پایان این جلسه احکام رییس جدید دانشکده و معاون جدید پژوهش از سوی خانم برقعی به آنها اعطا و با اهدای لوح و هدیه از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین انصاری و خانم حقانی قدردانی شد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱