اطلاعیه شماره 3 ستاد اربعین جامعه الزهرا(س)؛

اعلام اسامی قرعه کشی سفر زیارتی اربعین همپای قافله 7

همپای قافله 1

اسامی قرعه کشی سفر زیارتی همپای قافله 7 از سوی ستاد اربعین جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، ستاد اربعین جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سومین اطلاعیه خود، اسامی قرعه کشی سفر زیارتی همپای قافله 7 را اعلام کرد.

در این اطلاعیه به برخی نکات اشاره شده و از زائران اربعین حسینی درخواست شده که مطالب زیر را با دقت مطالعه نموده و نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

با توجه به تعطیلات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، مدارک زیر را از تاریخ شنبه تا چهارشنبه 14 تا 18مرداد به صورت حضوری از ساعت 7 تا 13 و یا از طریق پست به اداره کل امور فرهنگی واقع در ساختمان اداری خواهران (طبقه فوقانی مهدکودک) تحویل دهند.

مدارک مورد نیاز جهت تکمیل ثبت نام عبارت است از:

1. یک قطعه عکس ۴*۳

2. اصل پاسپورت (دارای اعتبار تا اسفند ۱۴۰2)

3. کپی صفحه اول پاسپورت

4. فیش پرداختی به مبلغ 50 میلیون ریال به شماره حساب 0108249989007 یا کارت 6037997599563195 نزد بانک ملی به نام جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

5. ارسال رضایت‌نامه دارای مهر گواهی امضای محضری از سوی ولی شرعی و قانونی ویژه مدارک پستی؛ حضور ولی شرعی و قانونی افرادی که به صورت حضوری مدارک خود را تحویل می‌دهند، با اصل شناسنامه سرپرست و زائر به دبیرخانه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها جهت ثبت فرم رضایتنامه (پیوست)

6. برگه سلامت پزشکی عدم بيماريهاي قلبي، ديابت شديد باتزريق انسولين، بيماري‌هاي مزمن و شديد تنفسي مانند آسم و برونشيت، حاملگي، وسواس، روماتيسم شديد

نکته ۱: کسانی که به صورت حضوری برای ارائه مدارک به جامعه الزهرا مراجعه می‌کنند بایست همراه با سرپرست شرعی و قانونی خود مراجعه کرده و اصل مدارک را هم همراه خود بیاورند.

نکته 2: کسانی که به صورت پستی مدارک خود را ارسال می‌کنند، بر روی پاک مرسوله کلمه "اربعین 1402" را قید نمایند.

نکته 3: کسانی که نمی‌توانند مدارک خود را به صورت حضوری تحویل دهند می‌بایست آن را از طریق پست به اداره کل امور فرهنگی به آدرس قم ـ خیابان سالاریه ـ خیابان بوعلی ـ جامعه الزهرا علیهاالسلام، کدپستی ۱۶۶۵۱-۳۷۱۶۹ ارسال کنند.

نکته 4: ادمین کانال معاونت تبلیغ و امور فرهنگی به نشانی https://eitaa.com/jz_mft پاسخگوی سوالات ضروری شما خواهد بود.

نکته 5: اسامی ذخیره نیز آمادگی ارائه مدارک را داشته باشند تا با توجه به کمی زمان، درصورت اطلاع رسانی، مدارک خود را تحویل نمایند.

نکته 6: با طلاب بین الملل قرعه کشی شده روز شنبه 14 مرداد تماس گرفته خواهد شد.

مشاهده لیست اسامی اصلی و ذخیره سفر زیارتی اربعین حسینی - همپای قافله 7

دریافت فرم رضایت نامه

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱