پیام تبریک مدیر جامعه الزهرا به مناسبت روز خبرنگار

روز خبرنگار

مدیر جامعه الزهرا در پیام تبریکی به مناسبت روز خبرنگار، خبرنگاری را راه رفتن بر لبه بران تیغی دانست که مرز بین راست و دروغ، حق و باطل، آگاهی بخشی و کتمان حقیقت، امیدآفرینی و یأس پراکنی، حرکت و ایستایی، هدایت و ضلالت، محبت و نفرت و راستی و کجی است.

به گزارش روابط عمومی، متن پیام تبریک سرکار خانم برقعی بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

روز خبرنگار بهانه ای برای یادآوری تلاش و مجاهدت عزیزانی است که برای کشف حقیقت، رشد آگاهی مردم و پیشرفت کشور از همه ابزارهای انتقال پیام بهره می برند و در این مسیر روز و شب نمی شناسند. این تلاش ها قابل ستایش و قدردانی است چرا که معتقدیم پیامبران نیز در همین مسیر برای رساندن پیام الهی به عنوان بزرگترین حقیقت هستی به مردم تلاش کردند، حضرت زهرا علیهاالسلام پس از ارتحال پیامبر اکرم (ص) برای روشن ساختن حقیقت و حضرت زینب علیهاالسلام پس از عاشورا و در آن شرایط سخت، موفق ترین گزارشگر آن رویداد عینی با تجمیع همه ارزش های خبری اش بود به گونه ای که مجاهدت ایشان کربلا را تاکنون زنده نگه داشته است. این مساله نشان دهنده جایگاه مهم خبر و خبرنگاری و حساسیت آن در روزگاری است که دشمن می کوشد با مشوش کردن آرامش روانی جامعه، اهداف پلید خود را پیگیری کند.

خبرنگاری راه رفتن بر لبه بران تیغی است که مرز بین راست و دروغ، حق و باطل، آگاهی بخشی و کتمان حقیقت، امیدآفرینی و یأس پراکنی، حرکت و ایستایی، هدایت و ضلالت، محبت و نفرت و راستی و کجی است و خبرنگار عنصر هوشیار جریان عظیم خبری و رسانه ای در کشور و جهان است.

روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه خبر و رسانه تبریک عرض می کنم و برای همه شما بزرگواران، موفقیت، بهروزی، پایمردی در کشف و انعکاس حقایق و عاقبت به خیری آرزومندم.

سیده زهره برقعی
مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام
17 مرداد 1402

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱