از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها؛

نشست توجیهی سرشبکه‌های رزمایش تذکر لسانی مسجدمحور برگزار شد

شریفی آمفی تئاتر

نشست توجیهی سرشبکه‌های رزمایش تذکر لسانی مسجدمحور با محوریت محلات در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، نشست توجیهی طرح رزمایش تذکر لسانی با حضور بیش از 50 نفر از سرشبکه‌ها و فعالان مسجدمحور و محلات از سوی اداره انجمن‌ها و تشکل‌های فرهنگی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها  برگزار شد.

در این نشست که سرشبکه‌های سایر استان‌ها از طریق ارتباط مجازی حضور داشتند، سرکار خانم دکتر معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: نقشی که بانوان در جریان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دارند، بی بدیل است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه رکن تربیتی زن است، تصریح کرد: زنان پیشرو ارزش‌های دینی  هستند و با حفظ الگوی سوم می‌توانند محور باشند.

شریفی با اشاره به اهداف و سیاست‌های سالم و کنشگری، عنوان کرد: ما باید جریان و جنبش همه جانبه و شبکه ای داشته باشیم؛ ما امروز در جنگ هستیم و این جنگ زنانه است، بنابراین زنان باید در خط مقدم باشند.

وی با اشاره به اینکه مسجد پایگاه است، گفت: طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در طرح مسجدمحوری در بیشتر استان‌ها شناسایی و در حال فعالیت هستند و ما در طرح عفاف و حجاب نیاز به کار شبکه ای و محله محور با محوریت مسجد داریم.

تبیین طرح رزمایش تذکر لسانی مسجدمحور

سرکار خانم فاطمه فرخنده مسئول واحد خواهران سازمان تبلیغات اسلامی استان قم در این نشست به تبیین طرح رزمایش تذکر لسانی پرداخت و گفت: در طرح تذکر لسانی، ارتباط‌گیری با نوجوان بسیار لازم  است که مهارت این کار در دوره‌های حضوری و کارگاهی آموزش داده می‌شود.

وی افزود: مرحله اول این طرح، حضور اجتماعی بانوان محجبه در محلات، بوستان‌ها، باشگاه‌ها و غیره است و در ادامه، برگزاری جلسه با بانوان محلات و تببین طرح تذکر لسانی و مشارکت بانوان در تذکر لسانی با همکاری فراجا انجام می‌شود.

در پایان این نشست، خانم دکتر شریفی و خانم فرخنده به سوالات طلاب حاضر و شرکت کنندگان مجازی پاسخ دادند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱