برگزاری دومین روز رویداد آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا(س) ویژه اساتید

رویداد آموزشی

رویداد آموزشی تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ویژه اساتید با ارائه 16 گروه با موضوع «شیوه های تدریس کارآمد» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، دومین روز رویداد آموزشی تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با «شیوه‌های آموزش کارآمد در علوم حوزوی» برگزار شد.

در این بخش از رویداد، 60 نفر از اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در قالب 16 گروه به ارائه آثار خود با موضوع «شیوه های تدریس کارآمد» پرداختند.

خانم بنت الهدی افشاری و جناب آقای فانیدپور به عنوان داوران ثابت در رویداد ویژه اساتید حضور داشتند؛ همچنین داورانی به صورت تخصصی و غیرثابت برای هر گروه در نظر گرفته شده بود.

در رویداد ویژه اساتید، گروه های حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، حضرت زینب سلام‌الله‌علیها، گروه حضرت آسیه سلام‌الله‌علیها به ارائه آثار با موضوع تفسیر و علوم قرآن پرداختند و علاوه بر داوران ثابت، حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی و حجت الاسلام و المسلمین مؤمنی به عنوان داور حضور داشتند.

آثار مربوط به موضوع فقه و اصول توسط سه گروه شهید مطهری، شهیده  اسدیان، شهید دقیقی ارائه شده و حجت‌الاسلام و المسلمین حیدری مدیر گروه فقه  واصول و جناب آقای حسین زاده به داوری آثار پرداختند.

گروه های مجتهده بانو امین و بانو همایونی نیز درباره موضوع کلام، آثار خود را ارائه دادند و حجت الاسلام و المسلمین عباس آبادی نیز علاوه بر داوران ثابت به داوری آثار این گروه ها پرداخت.

موضوع ادبیات عرب به گروه شهید سلیمانی اختصاص یافت و حجت الاسلام و المسلمین فائزی نسب و حجت الاسلام و المسلمین همتیان به عنوان داوران این گروه بودند.

گروه شهید رضایی نژاد نیز اثری با موضوع تاریخ اسلام ارائه دادند و سرکار خانم حکیم زاده وحجت الاسلام و المسلمین دشتی به داوری این اثر پرداختند.

گروه های شهید فخری زاده، شهید شهریاری و شهید احمدی روشن برای ارائه گروه های دروس پژوهشی انتخاب شدند و سرکار خانم حاجی اسماعیلی در کنار داوران ثابت، آثار را مورد بررسی و نقد قرار داد.

در نوبت عصر دومین روز رویداد، گروه های اساتید با توجه به نقد و نظر داوران، تغییراتی در آثار ایجاد کرده و به ارائه نهایی آثار پرداختند که توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفت. 

در مراسم اختتامیه که با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط آقای فروغی قاری بین الملل قرآن کریم آغاز شد، سرکار خانم یوسفی معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به سخنرانی پرداخت و اجرای فعالیت هایی مانند رویدادهای فصلی را زمینه و بستری برای شکوفایی استعدادها و رشد طلاب عنوان کرد.

در پایان مراسم، آثار گروه های حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، شهیده سیاری، شهید فخری زاده، شهید احمدی روشن، شهیده اسدیان و شهید  شهریاری به عنوان آثار برگزیده اعلام شد و شرکت کنندگان مورد تجلیل قرار گرفتند.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱