بازدید مدیر جامعه الزهرا از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز

بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز (15)

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام به همراه معاونان پژوهش و تبلیغ و امور فرهنگی از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در جمکران بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی، نمایشگاه مسجد جامعه پرداز با نگاه تمدنی به مسجد و کارکردهای آن تلاش دارد تا مدلی جدید از مسجدداری و تاثیر آن در محله را با تمرکز بر احادیث و روایات، سیره ائمه علیهم السلام و بیانات امامین انقلاب به مخاطبین خود عرضه کند.

ایده اصلی این نمایشگاه ارائه فناوری نرم حکمرانی اسلامی در مقیاس میانی است که با بازخوانی کارکرد مسجد و نقش تاثیرگذار امام مسجد و فعالان این نهاد در محله ها در چارچوب ولایت امام جامعه شکل می گیرد. در این ایده مسجد و همه فعالان آن نقشی فعال در سامان دهی به امور محله دارند و هدف آنان بسط جامعه دینی بر اساس گام دوم انقلاب و رسیدن به نقطه اتصال به ظهور است.

سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز از سوی بنیاد هدایت در مسجد مقدس جمکران برپا شده و به محفلی برای گفتگو و ایده پردازی برای رسیدن به جامعه مطلوب مهدوی تبدیل است.

سرکار خانم برقعی، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام و خانم ها شاکری معاون پژوهش و شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی و حجت الاسلام والمسلمین اندیشه مدیرکل حوزه ریاست روز گذشته در بازدید 2 ساعته از این نمایشگاه بازدید کردند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱