تمدید مهلت ارسال آثار به چهارمین همایش «کتاب سال بانوان» تا 31 خرداد 1403

چهارمین همایش کتاب سال بانوان تمدید

مهلت ارسال آثار به چهارمین همایش ملی «کتاب سال بانوان» تا 31 خرداد 1403 تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم نجمه صالحی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری چهارمین همایش ملی «کتاب سال بانوان» در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: با توجه به استقبال و درخواست پژوهشگران، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش تا پایان خرداد۱۴۰۳ تمدید شده است.

دبیر اجرایی همایش ملی «کتاب سال بانوان» افزود: در این همایش، آثار منتشر شده بانوان اعم از تألیف، ترجمه و تصحیح در عرصه علوم انسانی- اسلامی، مقالات علمی پژوهشی منتشر شده بانوان در عرصه علوم انسانی- اسلامی و رساله‌های (دفاع شده) سطح 4 و دکتری بانوان در عرصه انسانی- اسلامی پذیرش می‌شوند.

صالحی یادآور شد: «تفسیر و علوم قرآن»، «علوم حدیث»، «منطق، فلسفه و کلام»، «اخلاق و عرفان»، «تاریخ، سیره و تراجم»، «فقه و حقوق»، «اصول فقه»، «ادبیات و هنر»، «علوم تربیتی و روانشناسی»، «علوم اجتماعی» و «»مطالعات عرصه زن و خانواده» از جمله محورهای این همایش هستند.

وی تصریح کرد: محور ویژه این همایش با موضوع «زن و خانواده» است که شامل آثار تألیفی و منتشر شده (بانوان و آقایان) در سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ می‌شود.

دبیر اجرایی همایش ملی «کتاب سال بانوان» بیان داشت: پژوهشگران می‌توانند از طریق تکمیل فرم ثبت نام از طریق سایت به نشانی www.ketabebanovan.ir یا مراجعه حضوری و یا ارسال یک نسخه از اثر به دبیرخانه (ارائه نسخه زبان اصلی اثر یا فایل PDF، برای کتاب‌های ترجمه شده الزامی است) در این فراخوان شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، جامعه المصطفی العالمیه، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، دانشگاه قم، دانشگاه فرهنگیان، پژوهشکده زن و خانواده، جهاد دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، دانشگاه تفرش، دانشگاه اصفهان، دانشگاه کردستان و دانشکده هدی در برگزاری این همایش همکاری دارند

 صالحی در پایان عنوان کرد: شماره تلفن‌های ۳۲۱۱۲۱۸۶-۰۲۵ یا ۳۲۱۱۲۱۸۹-۰۲۵ و همچنین شناسه کاربری @Ketabsal003 در پیام رسان ایتا جهت ارتباط با دبیرخانه همایش در نظر گرفته شده و پاسخگوی پژوهشگران است.

 تصویر خبر

کتاب سال بانوان 4

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱