فراخوان جشنواره تولید آثار رسانه ای با رویکرد «ولایت و ولایت مداری»

جشنواره فصلی

فراخوان شرکت در جشنواره تولید آثار رسانه ای با رویکرد «ولایت و ولایت مداری» در قالب‌های عکس نوشته، استیکر، نقاشی دیجیتال، کلیپ سازی، کپشن نویسی و پوستر اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، خانم معصومه شریفی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری جشنواره تولید آثار رسانه ای با رویکرد «ولایت و ولایت مداری»، عنوان کرد: این جشنواره از سوی گروه تولیدگران تشکیلات در فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به سرگروهی سرکار خانم رضائی پور برگزار می‌شود.

معاون تبلغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره، ايجـاد انگیزه تولید آثار رسانه ای و تاثیر گذار، ایجاد ارتباط بین تولیدگران و نیاز مخاطبان شبکه، شناسایی استعداد‌های تولیدگران و ایجاد ظرفیت توزیع در شبکه انتشار و به وجود آوردن بستری مناسب جهت ایجاد رقابت سالم بین تولیدگران رسانه ای است.

وی به مزایای شرکت در جشنواره اشاره کرد و گفت: ثبت فعالیت در پرونده فعالیت‌های رسانه ای ، فضای مجازی و هنری، بهره مندی از كارگاه‌های محصول‌محور تولید محتوا و شرکت در عملیات‌های رسانه ای درشبکه‌های ملی و فراملی از جمله مزایای شرکت در این جشنواره است.

شریفی افزود: قالب‌های این جشنواره شامل عکس نوشته، استیکر، نقاشی دیجیتال، کلیپ سازی، کپشن نویسی و پوستر است و علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در این قالب‌ها ارسال کنند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اشاره کرد: علاقمندان جهت ثبت نام و اطلاع از روند برگزاری جشنواره می‌توانند به  شناسه کاربری @ad_tolidgar  در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱