مدیر جامعه الزهرا(س) در تجلیل از کادر درمان سرای حضرت خدیجه(س):

حضرت زینب(س) از کیان دین و تفکر اسلامی پرستاری کردند

برقعی تجلیل از پرستاران

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها همزمان با ولادت باسعادت حضرت زینب سلام‌الله‌علیها از کادر درمان سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی در مراسم جشن خجسته سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری علیها السلام و گرامیداشت مقام پرستار در جمع طلاب و دانشجویان سرا حاضر و از کادر درمان مجموعه تجلیل کرد.

سرکار خانم برقعی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب علیها السلام و روز پرستار، به حدیثی از پیامبر اکرم صلوات‌الله‌علیه با این مضمون که کسی که برای نیاز بیماری تلاش کند از گناهانش خارج می‌شود، مانند روزی که از مادر متولد شده است، اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به جایگاه پرستاری در دین مبین اسلام، باید در راستای رفع گرفتاری ها و بیماری ها به هم کمک کنیم و در حقیقت همه به نوعی پرستار باشیم.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در خصوص شأن و منزلت دخت مکرم حضرت امیرالمومنین و حضرت صدیقه طاهره علیهما السلام ضمن بیان کلام رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، یادآور شد: حضرت زینب علیها السلام از کیان دین، جامعه دینی و تفکر اسلامی پرستاری کردند و ما نیز باید تلاش کنیم از اندیشه ناب دین پرستاری و مراقبت نموده، مقابل انحرافات بایستیم.

 در ادامه برنامه، پزشک و پرستاران مجموعه با حضور سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و خانم احسانی رئیس اداره رفاه و سلامت طلاب مورد تجلیل قرار گرفتند.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱