برگزاری اولین نشست مسئولان آموزش و تربیت با طلاب بین الملل سرای حضرت خدیجه(س)

نشست صمیمی مسئولان با طلاب سرا

اولین نشست صمیمی مدیران و مسئولان آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با طلاب بین الملل سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

 

به گزارش روابط‌عمومی، اولین نشست صمیمی مدیران و مسئولان آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با طلاب بین الملل با محوریت مسائل آموزشی و تحصیلی طلاب غیرایرانی در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

این نشست جهت آشنایی بیشتر طلاب غیرایرانی با مدیران مراکز و مدارس علمیه و همچنین ایجاد فضای گفتگو پیرامون مسائل و موضوعات آموزشی و تحصیلی طلاب بین الملل برنامه ریزی و اجرا شد.

در این نشست، خانم‌ها باقری، غیوربابایی ،شاکر اردکانی، مقیسه، رسولی ‌و زمانیان در جمع طلاب بین الملل حاضر شدند و به مسائلی که از سوی طلاب مجمع بین الملل جمع آوری و مطرح شده بود، پاسخ دادند.

در این نشست که با استقبال گرم طلاب و همخوانی و اجرای نمایش کوتاه توسط طلاب بین الملل همراه بود، مدیران ضمن تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، از برگزاری این نشست‌های صمیمی قدردانی کردند.

مسئولان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به جایگاه مهم بانوان طلبه در زمان کنونی، تأکید داشتند که طلاب بین الملل با برنامه‌ریزی دقیق از فرصت به وجودآمده در مسیر علم آموزی بهره‌مند شده و برای هدایت و تبلیغ، با دست پر به کشورهای خود برگردند.

در این نشست مقرر شد، مسائلی که پاسخ داده نشد و یا نیاز به رایزنی با دیگر مسئولان را داشت، در زمان دیگر پیگیری و پاسخ سؤالات به طلاب مجمع به عنوان نمایندگان دیگر طلاب، ارائه شود.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱