اعزام مبلغ بین‌الملل جامعه الزهرا به حوزه علمیه خواهران بافق

بافق

مبلغ بین‌الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: مسلمانان سایر کشورها چشم امیدشان به ایران است و ایران را مرکز اسلام می‌دانند بنابراین هرچه ایران قوی باشد، جهان اسلام قوی‌تر است.

به گزارش روابط عمومی، طلبه مستبصر غیرایرانی جامعه الزهرا علیهاالسلام سرکار خانم چلالای آکول کل از مبلغان فعّال با هماهنگی اداره کل تبلیغ در اختتامیه اردوی طلیعه حضور که برای طلاب جدید حوزه‌های علمیه خواهران استان یزد به میزبانی شهر بافق برگزار شد حضور یافت و برای آنها از اهمیت تبلیغ در عرصه بین‌الملل سخن گفت.  

این مبلغ بین‌الملل در جمع طلاب خواهر به بیان چگونگی آشنایی خود با دین مبین اسلام و نحوه تشرف به مذهب تشیع پرداخت و در ادامه بیان کرد: «شما فقط متعلق به کشور و منطقه خود نیستید، بلکه قوت و نیرویی برای اسلام و تشیع هستید؛ هرچه ایران قوی باشد، جهان اسلام قوی‌تر است. مسلمانان سایر کشورها چشم امیدشان به ایران است و ایران را مرکز اسلام می‌دانند. من به عنوان یک بانوی مسلمان شیعه وقتی صحنه های حضور بانوان در حوزه‌های علمیّه را می­­‌بینم  احساس می‌­­کنم نیروی مملکت امام زمان علیه السلام بیشتر می‌­شود.»

این مبلغ غیر ایرانی بیان داشت: «عدالت، معنویت و عقلانیت موجود در مذهب شیعه از مهمترین جاذبه‌های این مکتب به شمار می‌­آید.»

وی در ادامه این سفر تبلیغی در جمع دانش‌آموزان و کادر آموزشی دو دبیرستان دخترانه این شهر هم حضور یافت و گفتگوی صمیمانه ای با دانش آموزان داشت  که مورد توجه و استقبال آنها قرار گرفت.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱