با موضوع «جوان، انتظار و استمرار انقلاب اسلامی»؛

نوزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت در مسجد جمکران برگزار می‌شود

دکترین مهدویت

نوزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت با موضوع «جوان، انتظار و استمرار انقلاب اسلامی» روز پنجشنبه 3 اسفند در قم برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی، نوزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت با موضوع «جوان، انتظار و استمرار انقلاب اسلامی» در قم برگزار می شود.

موضوع مقالات این همایش در سه محور اصلی انقلاب اسلامی، چالش‌ها (فرهنگی، اجتماعی و سیاسی) و راهکارها (تبیینی و اجرایی) قابل دسته بندی است.

نوزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت روز پنجشنبه 3 اسفند 1402 از ساعت 8 تا 17:30 در شبستان بقیع در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

مراسم افتتاحیه همایش از ساعت ۸ صبح با سخنرانی آیت‌الله علیرضا اعرافی؛ مدیر حوزه‌های علمیه و حجت‌الاسلام والمسلمین اجاق‌نژاد، تولیت مسجد مقدس جمکران در شبستان بقیع این مسجد برگزار خواهد شد.

تجلیل از ۱۵ نفر از مهدی‌یاورانی که در قالب برپایی جشن، تالیف و نشر کتاب، تدوین مقاله و پایان‌نامه و فعالیت فرهنگی مهدوی در خدمت ترویج مهدویت بوده‌اند از جمله برنامه‌های این همایش است.

گفتنی است این همایش به همت مؤسسه آینده روشن و با مشارکت برخی مراکز و نهادهای فرهنگی از جمله جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱