دیدار مدیر، معاونان و جمعی از مسئولان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با خانواده شهید صداقت

دیدار مدیر جامعه الزهرا با خانواده شهید صداقت9

سرکار خانم برقعی به همراه جمعی از معاونان و مسئولان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با خانواده معظم شهید راه قدس، محسن صداقت دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم دکتر سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به همراه جمعی از معاونان و مسئولان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با خانواده معظم شهید القدس، محسن صداقت از شهدای حمله تروریستی به کنسولگری جمهوری اسلامی، دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، جناب آقای حسین حدادی فام معاون منابع انسانی و پشتیبانی، سرکار خانم دکتر صدیقه شاکری معاون پژوهش، سرکار خانم دکتر معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی، سرکار خانم فهیمه نیک زاد مدیرکل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی، سرکار خانم دکتر نجمه نجم مشاور طرح و برنامه مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و ... حضور داشتند.

مادر شهید صداقت در این دیدار، به برخی ویژگی‌های این شهید والامقام اشاره کرد و گفت: اسرائیل در برابر شهید صداقت هیچ بود و هیچ هراسی از دشمنان اسلام نداشت.

وی اظهار داشت: شهید محسن صداقت زندگی بسیار ساده ای داشت و نسبت به مادیات بی تفاوت بود.

سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز در این دیدار، شهادت شهید محسن صداقت را به خانواده معظم ایشان تبریک و تهنیت گفت.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه دشمن نفس‌های آخر را می‌کشد، تصریح کرد: امروز مردم دنیا نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی آگاهی پیدا کردند و به امید خدا شاهد نفس‌های آخر این رژیم غاصب و کودک‌کش خواهیم بود.

برقعی در ادامه با اشاره به مقاومت و ایستادگی جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین، خاطرنشان کرد: امروز زنان غزه به اعتبار جبهه مقاومت توانستند تا به امروز مقاومت کنند.

وی تأکید کرد: خدا به صراحت فرموده شهدا زنده‌اند، این شهیدان با وجود اینکه در این دنیا حضور مادی ندارند، اما شرایط را مدیریت می‌کنند و بیش از گذشته مراقب خانواده‌های خود و جامعه اسلامی هستند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه همه ما شرمنده شهدا و خانواده معظم شهدا هستیم، اظهار امیدواری کرد نسل جدید به گونه‌ای تربیت شوند که راه شهدا را ادامه دهند و به اسلام و مسلمانان خدمت کنند.

خانم شریفی ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت شهدای راه قدس، عنوان کرد: خوشا به سعادت شهیدان که اینگونه زندگی کردند و در راه اسلام و دفاع از ارزش‌های دینی به شهادت رسیدند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: شهدای والامقام با همراهی همسران خود توانستند به درجه شهادت نائل شوند.

وی بیان داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، شهدای مدافع حرم یقینا قبل از شهادت یکی از اولیای الهی هستند که توانستند به درجات فیض الهی برسند.

آقای حدادی فام معاون منابع انسانی و پشتیبانی نیز در پایان بیان داشت: مسئولان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به نمایندگی از خانواده بزرگ این مؤسسه علمی حوزوی، اولین روز کاری سال جدید را با حضور در خانه این شهید بزرگوار متبرک کردند که امید است مورد عنایت و شفاعت این شهید والامقام شویم.

شهید محسن صداقت از شهدای قمی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق پس از تشییع در راهپیمایی روز قدس در مقبره شهید مفتح واقع در صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها به خاک سپرده شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱