بیانیه جامعه الزهرا در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه به رژیم تروریست صهیونیستی

قدس رژیم صهیونیستی

جامعه الزهرا علیهاالسلام در بیانیه ای از پاسخ شجاعانه و کوبنده سپاه پاسداران به رژیم تروریستی صهیونیستی حمایت کرد.

به گزارش روابط عمومی، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُون

در نهایت، دست انتقام خدا از آستین دلاورمردان سرافراز انقلاب اسلامی بیرون آمد تا رژیم خونخوار، بی‌رحم و جنایتکار صهیونیستی را مجازات کند و تلخی مجازات پشیمان کننده حیدریان خیبرشکن را به آنها بچشاند.

عملیات پیروزمندانه جبهه شجاعان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و پاسداران غیور انقلاب اسلامی به خانه ضعیف‌تر از لانه عنکبوت صهیونیسم را به تمام سربازان جان برکف حرم مقدس جمهوری اسلامی ایران و به خصوص خانواده‌های شهدای جبهه مقاومت و تمامی آزادی خواهان جهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

پیام این پیروزی برکت‌بخش این است که امت اسلامی در سرتاسر جهان، ظلم را نمی‌پذیرد حتی اگر بزرگترین و قدرتمند‌ترین دولت‌های جهان، حامیان ظالمان باشند. موضع ما در مقابل اسرائیل همان موضع رهبر حکیم انقلاب است که اسرائیل در منطقه، یک غده بدخیم سرطانی است و باید ریشه کن گردد.

امروز ما طلاب، اساتید و کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام ضمن اعلام حمایت از تدابیر ولیّ امر مسلمین و فرمانده کل قوا، از همه رزمندگان جبهه حق به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر نموده، نصرت ویژه الهی را برای آن جان برکفان و شکست و خذلان نابود کننده را برای دشمنان صهیونیستی از خداوند بزرگ خواستاریم. ملت ایران در وضعیت کنونی باید مراقب تبلیغات رسانه ای و جنگ ترکیبی دشمن باشند چرا که تاکتیک دشمن در این مواقع انتشار شبهات در فضای مجازی است تا طعم شیرین این پیروزی بزرگ را به تلخی برساند. حال که حسینیان کاری حسینی کردند ، بر ما زینبیان است تا با جهاد تبیین، ابعاد این پیروزی بزرگ و دفاع مشروع را برای جهانیان بازگو کنیم  و در سنگر دفاع و مقاومت به بانویمان حضرت زینب سلام‌الله‌علیها اقتدا و چهره کثیف یزیدیان زمان را برملا نماییم.

آری، زینبیان اکنون هنگامه برخاستن شما برای جهاد تبیین است. تحرّکوا باسم الله إلی الأمام و اعلموا أنّه «وَلَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه»

 و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته

 سیده زهره برقعی
مدیرجامعه الزهرا سلام‌الله علیها

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱