برگزاری دوره های تخصصی قرآنی ویژه طلاب جامعه الزهرا

دوره های تخصصی قرآن و حدیث

معاون تبلیغ و امور فرهنگی از برگزاری دوره‌های «تخصصی» اداره قرآن و حدیث شامل دوره تربیت مربی قرآنی کودک، تربیت مربی روخوانی و روانخوانی و تربیت مربی حفظ برای طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی در گفتگو با واحد خبر اظهار داشت: اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با هدف انس بیشتر طلاب و همچنین معرفت‌ افزایی نسبت به معارف ناب قرآن و عترت در متون معتبر قرآنی و حدیثی، دوره‌های حضوری و آنلاین تربیت مربی و مروج قرآن و حدیثی را برنامه‌ریزی و در اختیار طلاب علاقه‌مند قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های «تخصصی» اداره قرآن و حدیث شامل دوره تربیت مربی قرآنی کودک، تربیت مربی روخوانی و روانخوانی و تربیت مربی حفظ و هم اکنون در حال برگزاری است، افزود: دوره تربیت مربی قرآنی کودک هر هفته، روزهای پنج‌شنبه از ساعت 8 تا 12 با تدریس استاد فطرس در جامعه الزهرا علیهاالسلام و روزهای جمعه از ساعت 8 تا 12 با تدریس استاد قاسمی در ساختمان کوثر سازمان تبلیغات برگزار می‌شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی با بیان اینکه دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی ویژه طلاب ایرانی و پاکستانی است و با تدریس خانم‌ها دمقی و فروغی روزهای چهارشنبه از ساعت 12 تا 14 و روزهای پنج شنبه از ساعت 8 تا 12 برگزار می گردد، خاطرنشان کرد: دوره تربیت مربی حفظ نیز با تدریس خانم‌ها شغلی و غرائی روزهای پنج‌شنبه از ساعت 8 تا 12 برگزار می شود و تا کنون ده جلسه از این دوره برگزار شده است.

گفتنی است، علاقمندان برای اطلاع از دوره های عمومی و تخصصی قرآنی و حدیثی ویژه طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام می توانند به کانال اداره قرآن و حدیث به نشانی @qoraan_hadith  مراجعه کرده یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 02532112088 و 02532112548 تماس حاصل فرمایند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱