رییس جدید اداره هماهنگی مجتمع‌های آموزشی جامعه‌الزهرا(س) منصوب شد

احسانی

برنامه ریزی برای ایجاد فضایی معنوی، فرهنگی، الهام‌بخش و با نشاط، فراهم آوردن زمینه برای استفاده بهینه از همه امکانات موجود و ایجاد هماهنگی بین همه مراکز و مدارس و بهره برداران گرامی، نظارت بر ارائه خدمات مورد نیاز و پیگیری نیازهای مجموعه از وظایف اداره هماهنگی مجتمع‌های آموزشی است.

رییس جدید اداره هماهنگی مجتمع‌های آموزشی جامعه‌الزهرا(س) منصوب شد

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم احسانی به عنوان رییس جدید اداره هماهنگی مجتمع‌های آموزشی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) منصوب شد.

متن حکم رییس جدید اداره هماهنگی مجتمع‌های آموزشی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) که به امضای حجت الاسلام والمسلمین مدنی رسیده بدین شرح است:

خواهر گرامی سرکار خانم زهرا احسانی (زیدعزّها)

با عنایت به مراتب تدیّن و تعهد و تجربیات ممتد و آشنائی شایسته با بخش های مختلف جامعه الزهرا(سلام‌الله علیها) جنابعالی را به سمت رئیس اداره هماهنگی مجتمع‌های آموزشی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله علیها) منصوب می‌نمایم.

برنامه ریزی برای ایجاد فضائی معنوی، فرهنگی، الهام‌بخش و با نشاط و فراهم آوردن زمینه برای استفاده بهینه از همه امکانات موجود و ایجاد هماهنگی بین همه مراکز و مدارس و بهره برداران گرامی و نظارت بر ارائه خدمات مورد نیاز و پیگیری نیازهای مجموعه با همکاری واحدهای ذی‌ربط از جمله مسئولیت‌های این اداره خواهد بود. معاونت‌های محترم جامعه و رؤسای مراکز و مدارس آموزشی و دیگر مدیران بزرگوار در انجام رسالت‌های اداری، این مجموعه را یاری خواهند نمود.

یادآور می‌شوم توفیق در این مسیر جز با توکل بر خدای متعال و توسل به عنایات محمد و آل محمد(صلی الله علیه و آله) و نیز مراعات اخلاق و حلم و بردباری و استفاده از تجربیات دیگران و رایزنی با مدیران محترم مراکز و مدارس میسّر نخواهد شد.

از فرصت استفاده کرده از خدمات ارزشمند خواهر گرامی سرکار خانم حیدری مجد که قبلاً متصدی این مسئولیت بودند سپاسگزاری می‌نمایم و موفقیت جنابعالی و ایشان را در مسئولیت‌های جدید از خدای مهربان خواستارم.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱